Gå til innhold

den råeste vesken... :)

Gjest jente_28

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hotteste vesker akkurat nå, er faktisk slike små clutches. Vet ikke ordet på norsk. Så dette er det aller siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08
Hotteste vesker akkurat nå, er faktisk slike små clutches. Vet ikke ordet på norsk. Så dette er det aller siste.

Har da ikke noe å si om det er "det aller siste" (forresten har det vært det ganske lenge, hvilket vil si at det ikke er det "siste" lenger, da noe som har vært lenge før noe annet ikke kan være sist).Jeg synes den så ut som et penal/en sminkepung uansett hvor "in" den er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestere-gjestest

er jo hver sin smak selvfølgelig, men siden du laget en tråd på den er det vel lov å komme med sin mening.

jeg synes ikke den var noe fin i det hele tatt, synes den så billig ut...litt sånn som er med som gave i forskjellige blader...

har sett maaaaaaange clutcher som er lekrere enn den der altså!

men men... som sagt, hver sin smak;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Helen Parr

Små clutcher er vel egentlig so twothousandandsix, hvis vi først skal snakke om hva som er in eller ikke.

Hvis du skal være in med clutch må den for det første være mye større, dessuten se langt mer eksklusiv enn den plastdingsen det var linket til.

Endret av Helen Parr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente_28

Jøss så sint man kan bli...og negativ da! Jeg synest i alle fall den plastdingsen var stilig, så da bryr jeg meg om det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns heller ikke den var spesielt fin, men det har jo ingenting å si så lenge du liker den.

Men du må jo regne med at du får svar fra folk med annen smak enn deg når du spørr hva andre syns!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Det var vel helst det at man skulle like den fordi den var in jeg reagerte på.

For meg må du gjerne kjøpe den, selvsagt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også den lignet mer på et pennal eller sminkepung. Var noe med fasongen på den :klø: Dessuten er det faktisk STORE oversized clutchvesker som er "inn" når man først skal ta den diskusjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2006, ikke helt riktig. Det er foerst naa, at clutchen har faat sitt store gjennombrudd.

Denne clutchen er faktisk stoerre enn de til Louis vuitton. Saa store clutch er ute.

Hovedoppslaget til purseblog er faktisk i dag om smaa clutcher. Og de er kanksje noe mer informert enn mange andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Mulig små clutcher er in også i år, men det har vitterlig vært i motebildet en stund allerede.

Men for all del, bruk gjerne clutch! Selv liker jeg clutch veldig godt bruker det ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor eller liten, in eller ikke...

:kaffe:

Jeg synes disse små veskene er fine, og er på utkikk etter en selv. Men den i linken synes jeg ikke var noe fin, den så litt billig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente_28

selvfølgelig tåler jeg å høre at andre ikke likte den :) spør ikke om jeg ikke tåler å høre andres mening...synest bare det ble så voldsomt negativt her en stund :) men all respekt for at smaken er som baken...det er jammen mange vesker av rare fasonger og farger der ute, og butikkene får jo solgt det meste :) Uansett er det gøy med vår og nyinnkjøp av vesker og annet gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jammen mange vesker av rare fasonger og farger der ute, og butikkene får jo solgt det meste :) Uansett er det gøy med vår og nyinnkjøp av vesker og annet gøy!

Det har du helt rett i!

Kjøp den vesken DU liker!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr

Det er ikke meningen å kuppe tråden din, ts, men jeg fant bare en veldig fin oversized clutch fra Miu Miu, mens jeg lette litt etter vesker på nettet:

Kul veske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...