Gjest gjest 2 Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg lurer på hvor stor sjangs jeg har for å ha blitt gravid denne mnd, jeg har drukket grapefrukt juice-( har prøvd ut noen råd herfra!! )så hadde vi sex 4 og 2 daga før eggl og dagen etter eggl..lurer da på om noen vet hvor stor sjangs vi har for at d har klaffet denne mnd..noen som vet. Mensen ventes også om få dager, å har menssmerter som bare d, men krysser fingran for at den ikkje komer;)Blir veldig glad for svar..om noen vet eller tror noe..
Mayami Skrevet 21. april 2008 #2 Skrevet 21. april 2008 Jeg vet ikke om grapefruktjuice virker, det smaker hvertfall helt grusomt!! Krysse uansett fingrene for deg! Hvis det virker for deg, skal jammen jeg også prøve! Hvor mye/når drakk du det? Har hørt at man skal være forsiktig rundt eggl, ellers kan det ha "motsatt" virkning... hmmm... let us know!
Gjest gjest 2 Skrevet 22. april 2008 #3 Skrevet 22. april 2008 Takk for svar Mayami:) Jeg drakk ikke så alt for mye, men følgte et råd der d stod, 1 glass hver kveld eller noe sånt..men i hvertfall jeg drakk 1 glass hver kveld 5 dager i forvegen av el.. smakte ikke noe godt, men hva gjør man ikke for å få klaff :gjeiper: nå er jeg jo også noen dager over forventet mens så derfor lurer jeg nå på om noen kan ta en kikk på mine temp målinger å kansje tolke en mulig graviditet eller noe 35,55 35,55 35,59 35,49 eggl dag i følge compen 35,73 35,35 35,77 35,91 3599 36,00 36,24 35,84 36,26 36,05 36,14 36,16 36,11 36,40 Kunne heller ha tatt en test! har bestilt men jeg har ennå ikke motatt dem..tror de kommer i dag så men før d, jeg er litt nysgjerrig..hadde vært så kjekt om d var en liten spire inni magen
^^Sunny^^ Skrevet 22. april 2008 #4 Skrevet 22. april 2008 Oi.. tempen din har jo bare steget etter eggløsning jo.. Er ikke det et bra tegn mon tro??? Anyone?? Jeg drakk også grapefrukjuice, men bare et par dager før EL, ellers har jeg nok svelget innpå ei flaske med hostesaft!! Masse lykke til :hoppe:
Gjest gjest 2 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Nei å nei, mensen kom den, så grapefrukt juicen funka ikkje her første forsøk iallefall..får prøve meg på hostesaften da...
Concertina Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tempen stiger alltid etter eggløsning Ang grapefruktjuice så anbefales det visst ikke - det kan nemlig føre til at livmorsekretet blir for surt for sædcellene slik at de ikke overlever lenge nok... Da er det bedre med slimløsende hostesaft, selv om det er slettes ikke sikkert at det vil funke det heller - det er nemlig mengden slim det kommer an på, og det kan ikke hostesaften gjøre noe med selv om slimet blir tynnere. Men i det minste skader det ikke...
^^Sunny^^ Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Tempen stiger alltid etter eggløsning Ja jeg har hørt at tempen stiger etter eggløsning, men har også hørt at den synker igjen frem mot mens..?? Når den da holder seg stabilt høyere så var det et bra tegn..eller er jeg helt på jordet??? :klø:
Concertina Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Ja jeg har hørt at tempen stiger etter eggløsning, men har også hørt at den synker igjen frem mot mens..?? Når den da holder seg stabilt høyere så var det et bra tegn..eller er jeg helt på jordet??? :klø: Tempen stiger etter eggløsning og holder seg høy fram til dagen før/dagen for mens, da synker den igjen. Hvis den holder seg høy etter IKM så kan det tyde på du er gravid - noen får også en trifasisk kurve: at tempen stiger nok en gang (etter at egget er festet), riktignok kan man ha en trifasisk kurve uten å være gravid også. Se mer info om temping på pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå