Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #1 Skrevet 11. mai 2003 Litt flaut dette her men... Når jeg er på do og gjør nr. 2, så kommer det brunaktig utflod ut etterpå. Ikke hver gang, men det har skjedd noen ganger. Hva kan dette være? Håper ikke dette er uvanlig, for jeg har lite lyst å gå til lege med det.... :oops:
Tusenfryd Skrevet 11. mai 2003 #2 Skrevet 11. mai 2003 Det kan ha sammenheng med hva du spiser. Noen ganger kan avføring være varierende konsistens, at du skiter hardt først og litt diareaktig etterpå. Det er ikke unormalt.
Gjest Lottemor Skrevet 12. mai 2003 #3 Skrevet 12. mai 2003 kansje litt ekelt svar men men.... I tarmene våre finnes det en type skum eller slim dette hjelper tarmene til å få avføringen ned og ut... Dette slimet ligger seg rundt avføringen som en hinne. I noentilfeller så trenger man mer slim for at avføringen skal komme ut og da danner kroppen det. Dette kan se ut som brun utflod og det er jo det på en måte...ikke noe å bekymmre seg for så jeg og det er helt normalt.... Trenger faktisk ikke være tilknyttet til hva man spiser det kan og så ha en sammen heng med vår hormonelle balanse i kroppen og eller om man er forkjølet..... vanneligvis så trenger man ikke bekymmre seg for denne type utflod,men om det er en unormal farge på aføringen i tilegg,som grålig så kan man begynne å ta kontakt med lege.... dette kan tyde på at det er noe som ikke stemmer med gallen....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå