Irka Skrevet 12. mai 2003 #21 Skrevet 12. mai 2003 "Det er bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete." _____________________________________________________
Gjest Solgløtt Skrevet 12. mai 2003 #22 Skrevet 12. mai 2003 Mitt motto er det samme som står i signaturen min: La ikke solen gå ned over din vrede. Det vil si at jeg aldri går og legger meg om kvelden, hvis jeg er sint på noen av mine nærmeste. Jeg sørger ALLTID for å skvære opp først.
lillen Skrevet 13. mai 2003 #23 Skrevet 13. mai 2003 Denne dialogen er hentet fra filmen "boondock saints", der Doc har skikkelig problemer, og blander sammen ordtak... Jeg synes de er de beste! (motto/ordtak...whatever...) Doc: You know what they say: People in glass houses sink ships! Rocco: I got to buy you a proverb book or something, because this mix 'n' match shit's got to go. Doc: What? Conner MacManus: Well, a penny saved is worth two in the bush, right? Murphy MacManus: And don't cross the road if you can't get out of the kitchen.
Gjest Ugla Skrevet 14. mai 2003 #24 Skrevet 14. mai 2003 Ugla samler på diverse sitat i sin "store klokebok". Her er ett man bør huske både titt og ofte: "Å ikke passe tiden er å sløse med andres tid."
LilleBille Skrevet 15. mai 2003 #25 Skrevet 15. mai 2003 Likte Uglas utsagn godt jeg. "Tidstyveri" er utrolig respektløst!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå