Belle Skrevet 11. mai 2003 #1 Skrevet 11. mai 2003 Hei&Hå i vårsola! Jeg satt og tenkte på her om dagen om hvem som er mitt forbilde. Etter bare noen sekunder kom jeg fram til at MAMMA er mitt forbilde I mine øyne er hun unik!! HVEM ER DITT FORBILDE??
Silfen Skrevet 11. mai 2003 #2 Skrevet 11. mai 2003 Jeg har ingen forbilder. Men jeg ser litt opp til de som klarer aa ofre mye av seg selv for aa tjene andre, f.x. Mor Theresa. Jeg husker jeg ble skikkelig sinna da hun kun fikk en liten notis i en landsdekkende avis da hun doede, fordi Diana hadde "krav" paa alle sidene med sin doed. 1
Gjest Kinga Skrevet 11. mai 2003 #3 Skrevet 11. mai 2003 Sjefen min. Utrolig hyggelig og dyktig dame, hun har bein i nesen, samtidig som hun er en "myk" kvinne. Dessuten er det mange i min familie som har svært gode egenskaper jeg håper går i arv :D Vibeke
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2003 #4 Skrevet 11. mai 2003 Anette fra første omgang av BB. Fordi hun er så viljesterk at hun kan gå i flere måneder uten sex
Gjest care Skrevet 11. mai 2003 #6 Skrevet 11. mai 2003 Jeg har ingen forbilde, men det er mange mennesker jeg kan fremheve som har gode egenskaper. Når jeg sier at jeg ikke har et forbilde er det fordi jeg har min egen stil og kan aldri bli som andre, men ser opp til andre mennesker fordi de har gode egenskaper. Eks. Min kjæreste som er så tålmodig og glad Min mamma som er så sosial Min søster som er så empatisk Min sjef som er så forståelsesfull og klok Min venninne som alltid "er der" for deg Jeg ser gode ting i mange mennesker og tenker at jeg av og til hadde ønsket at jeg også hadde slike gode egenskaper. Men det å reflektere over det, synes jeg er en god begynnelse :blunke:
OppNed Skrevet 11. mai 2003 #7 Skrevet 11. mai 2003 Britney Spears, vel. Maiken (kødda - ingen forbilder igrunnen)
Gjest Lea Skrevet 11. mai 2003 #8 Skrevet 11. mai 2003 Jeg har flere forbilder, men ingen jeg kunne tenke meg å bli HELT lik som. Det største forbildet mitt er kanskje en gammel dame som jeg kjente i et par år før hun døde. Et fyrverkeri av omsorg for andre, livsglede og humor. Jeg har bestemt meg for at SLIK vil jeg bli når jeg blir gammel.
Gjest Janna Skrevet 11. mai 2003 #9 Skrevet 11. mai 2003 Susan Sarandon. (Ikke som i "jeg-vil-bli-henne", men hun er en topp dame!!)
Lemoni* Skrevet 11. mai 2003 #10 Skrevet 11. mai 2003 ingen direkte forbilder, heller en rekke mennesker jeg beundrer, og stadig lærer av. moren til min ekskjæreste er blitt en veldig god venninne av meg. vi er svært like på mange måter, men hun har en viljestyrke og en evne til å forstå mennesker så godt som jeg virkelig beundrer henne for. sjefen min fra i fjor har også blitt en god venn og lærer meg stadig å se ting fra nye synsvinkler. han gjør meg mer bevsst på mine egne muligheter og er alltid til stede når jeg trenger ham slik håper jeg jeg også fremstår for mine venner farmoren min beundrer jeg for hennes pågangsmot gjennom et langt liv med mye sykdom og smerte. ellers beundrer jeg alle de menneskene i verden som har energi og vilje til å hjelpe andre i de fattige og mindrestilte delene av verden. det drømmer jeg også om å vie et par år av mitt liv til!!
Gjest M-ling Skrevet 11. mai 2003 #11 Skrevet 11. mai 2003 Ikke forbilde som i "idol", men har en person jeg ser veldig opp til - min tidligere sjef. Hans innstilling håper jeg at jeg har lært mye av.
LilleBille Skrevet 12. mai 2003 #12 Skrevet 12. mai 2003 Har vel ikke noe spesielt forbilde - men pappa er vel den som har påvirket meg i sterkest grad. Kjenner at jeg bruker "standardene" hans som målestokk i mange sammenhenger. (og han var helt unik - ... så det er helt greit) Hvis jeg kan ha tilnærmelsesvis samme engasjement, romslighet, redelighet og integritet som han hadde... skal jeg være meget fornøyd - og klarer jeg å formidle dette videre til mine barn - skal jeg være glad for det!
starie Skrevet 12. mai 2003 #13 Skrevet 12. mai 2003 Foreldrene mine er helt klart noen jeg ser opp til, men de har noen dårlige egenskaper jeg ikke vil ha også.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #14 Skrevet 12. mai 2003 Mormor!!! Det beste mennesket jeg vet om
Ruby Skrevet 12. mai 2003 #15 Skrevet 12. mai 2003 Mormor her også, snillere menneske skal du lete lenge etter. Og ytterst åpen og ærlig, og bare ville andre vel. Det var min mormor. Håper jeg har lært av hennes levemåte, og blir sånn selv. (Savner deg, mormor!)
jamie Skrevet 12. mai 2003 #17 Skrevet 12. mai 2003 Jeg ser opp til mormoren min, som alltid er så snill og god med alle. Også oldemor, som faktisk lever ennå, for samme grunn. Tror de to har en del like trekk. Håper jeg også har fått noen (?) av de!
Klips Skrevet 15. mai 2003 #18 Skrevet 15. mai 2003 Mange som på forskjellige måter inspirerer meg i hverdagen. I dag leste jeg nekrologen til Beverly Arnold Stephansen, hun som døde i småflyulykken for noen dager siden. Beskrivelsene av alle de gode egenskapen til denne damen jeg aldri har møtt gjorde inntrykk på meg, og fikk meg til å ønske å bli et bedre menneske selv. Sender varme tanker til mannen og barna.
Retz Skrevet 15. mai 2003 #19 Skrevet 15. mai 2003 Eli Hagen. Jeg pleier å stå på henda foran speilet og leke at jeg er Eli. Lenge. :henført sukk:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå