Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Hei! Lurer på hva jeg skal ha under kjolen? inbiller meg at kjolen er ganske dyp i ryggen (bestilt, kommer først i mai..) så om den er for dyp til å ha bh med feste i ryggen har jeg vurdert disse koppene som limes på, og så hektes sammen? Er det noen som har brukt slik? Er det behagelig å gå med? Og limer man den faktisk til puppene? Hvordan er den å ta av? Og er det noen fare for at den detter av midt i brudevalsen f.eks Noen som kan komme på alternativer uten lim? kjolen har små armer. korsett er vel kanskje en mulighet, men høres litt ubehagelig og stress ut, og går vel ofte vel så høyt opp som en bh? Antar at det vel er greit å finne ut av dette når kjolen er i hus, men nysgjerrig på disse limgreiene som dere skjønner
Gjest nextlife Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Her, her, og her har jeg og flere skrevet om denne typen bh, Den anbefales varmt av meg, i alle fall, jeg var veldig fornøyd.
♥Mirella♥ Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg brukte en slik på min store dag. Det funka fint. "Limet" den sitter fast med er ikke superlim, du kan fint ta den av og på mange ganger, den sitter ikke fast. Min holdt seg på plass hele dagen (14 timer), men antagelig med litt hjelp fra kjolen som også satt ganske stramt. Jeg måtte bruke slik av samme grunn som deg, kjolen var for lav i ryggen til at jeg kunne brukt vanlig stroppeløs. Hadde nok foretrukket en vanlig om det hadde gått.. Men jeg var ikke redd for at den skulle falle av, og det er ingen fare for at den limes for godt fast! (Hollywoood-tape fra nille derimot - AUUU) Jeg kjøpte min herfra: www.unbra.no
Alice Ayres Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Men er det noke begrensing på størrelsen på bryster og effekten? Vil det vere heilt bortkasta om ein er godt utstyrt? Ser at dei fins i passe store størrelser, men nokre som har erfaring med f.eks D-cup? I følge personalet hos Nordstrom, egner ikke denne typen bh seg for folk som er større en enn B-cup.
Gjest nextlife Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Med mine små B kan jeg desverre ikke uttale meg om de passer for de som er litt bedre utstyrt
Arwen Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg har kjøpt i C cup på Cubus og bare testet de en liten stund her hjemme. Var tusen ganger bedre enn å gå uten BH hvertfall.
LilleMy28 Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Jeg kjøpte mine i C-cup på undertøysforretning, husker ikke merket, kostet vel rundt kr.700. De har holdt som bare det ved flere anledninger, du får ikke den helt samme støtten som ved en vanlig bh, så det kommer litt an på hvilke pupper du har. Jeg har null heng, så den gav bare litt finere kløft og skjulte brytsvortene og gjorde slik at jeg slapp å føle meg "naken". Ellers har jeg sett noen korsetter som er veldig lave i ryggen som også kan være et alternativ. Men de er ofte ganske dyre (kr.1500 og opp).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå