Gjest pjanola Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Er det noen her som kan anbefale meg en fin rouge? Syns det er vanskelig å finne en farge jeg blir fornøyd med. Mine farger: mørkblond, blågrønne øyne og litt rødlig hudtone (ikke veldig lys hud). Gjerne en farge som ser frisk og naturlig ut
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Annbefaler Drive me jelly fra Helena Rubinstein, den er en frisk og fin farve.
venus* Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Jeg er helt forelsket i denne fra Bobbi brown. Nydelig farge og akkurat passe shimmer. Men egentlig vil jeg anbefale at du prøver rouge i feks et parfymeri eller body shop. Da ser du om du kler sterk rosa (slik peony er), eller om du kler mer korallfarger, brunfarger, svak rosafarger osv..
Ambivalent Skrevet 19. april 2008 #4 Skrevet 19. april 2008 Jeg er veldig glad i Nars sin i fargen "orgasm". Lett ferskenrosa med en anelse shimmer. Kan digge navnet også.
ringblomst Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg bruker vanligvis Guerlains solpudder som erstatning for rouge.
Nana Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Jeg digger Nut og Fresh fra Make Up Store. Men gå til et parfymeri/hudpleier og få råd der om hva som kler deg. ID har bra rouger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå