Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

…..når dere skal ut på by’n en kveld og dere skal overnatte hos en venninne?

Samboeren kom hjem etter jobb og lurte på om jeg hadde tenkt og flytte fra han når han så bag’en jeg skulle ha med. Selv så mener jeg at jeg kun pakket med meg det nødvendigste, men jeg må beskjemmet innrømme at jeg ikke er så ‘low maintenance’ som jeg trodde jeg var… :oops:

Jeg pakket med meg:

Mine nye Kookai ‘bumster’ jeans(hadde de på meg ut og brukte hele kvelden på og heise de opp) :evil:

Fornarina hipster jeans (I tilfelle jeg ikke skulle ha ‘bumster’ buksene)

Kremfargede cord bukser(skulle ut på intervju dagen etter)

En utringet svart topp (hadde på meg ut)

Svart V-halset ¾ lang ermer genser (til intervjuet dagen etter)

En svart båt halset genser (I tilfelle jeg ikke ville ha v-genseren på intervjuet)

En svart topp med spaghetti stropper (I tilfelle jeg ikke ville ha det utringede på meg ut)

2 håndklær og 2 vaske kluter

2 par svarte pen sko (et par med 5 cm hæl og firkantet tå, et par med spiss tå og 7,5 cm hæl. Hadde på meg de mer fornuftige skoene med firkantet tå)

4 truser og sokkepar

2 par tynne naken fargede kne strømper (Orker ikke være barbeint i pen sko)

Hår føner

2 Hår børster (en rund og en flat)

Glatte tang

Matrix shampo for farget hår

Redken balsam for farget hår

Redken shine spray

Wella hair putty

Hår spray

T-zone control moisturiser

Neutrogena moisturiser med spf 15

Roc anti rynke moisturiser med A og E vitaminer

Clarins beauty flash balm(for glød i huden)

Elisabeth Arden 8 hr cream

Origins never a dull moment ansikt skrubb

Nivea face wash

4 mascaraer

3 blushers

2 øye vippe tenger

5 øyen skygger

3 eye linere

2 øye bryns penner

1 hvit våt kant kajal

1 hvit negle penn

Blank negle lakk

Lite speil

6 lip gloss’er

Benefit Dr Feelgood(til og ha over sminken tilslutt og gir porselens hud)

Allergi tabletter

Astma medisin

Hode pine tabletter

P-piller

Gnag sår plaster

Briller

Kontakt linse væske

Bank kort!

En liten 'ut på by'n' veske (som en venn hadde i baklomma hele kvelden)

...og parfyme og body lotion!

:oops:

Verste av alt er at jeg fikk liksom bruk for alt også.... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler:

Litt av en bagasje - var det en natt du sa?

Tar med meg bodylotion, en ekstra genser, jumper, par truseinnlegg, børste - det er alt. Pluss tannbørste.

Håndkler og shampo låner jeg når jeg skal ligge over bare en natt, dersom jeg trenger det overhodet.

(Men har jo med bankkort og mobil og røykpakka...)

Gjest Chica i.i
Skrevet

Fikk du bruk for 4 mascara????? og 4 truser og sokkepar for ei natt? (og du i tillegg hadde med strømper til å ha i skoene)

Jeg er veldig flink til å pakke mye, men ikke SÅ mye! Skjønner at det er lett å pakke mye, men kan ikke forstå at du fikk bruk for alt... 6 lipglosser?

Skrevet

Herregud for en liste, du er ikke riktig klok!

Jeg har med meg klaer til aa gaa ut i, eller rettere sagt, jeg gaar i de. Saa har jeg skift til dagen etterpaa.

Har med deo og tannboerste/tannkrem. Sminke og parfyme laaner jeg eller har kanskje med selv. Da evt. kun mascara, kajal og oeyenskygge.

Gjest Zalomine
Skrevet

Har aldri gjort noe slikt, men i en situasjon som følger: ut åp byen med venninne, sove hos venninne, jobbinervju neste dag hadde jeg gjort som følger: (ok, seriøst, jobbintervu neset dag= Jeg går definitvt ikke ut!!! Men hypotetisk:)

Ville tatt med klær til intervjuet om det var tidelig om morgenen, men med mindre det var før klokka 9 ville jeg dradd hjem for å skifet, fordi jeg vil ha nystrøkne klær til noe slikt. Eller satsa på å få stryke over dem hos min venninne da, siden de sikkert blir litt krøllet.

Generet sett: ville tatt med skift til neste dag, ETT sett undertøy (hva pokker skal du med 4 sett til ei natt??), tannkost og hårbørste. Om jeg ikke fikk gå hjem før intervjuet ville jeg også tatt mde øyenskygge, lebestift og parfyme, som er det jeg bruker til hverdags. Og så ville jeg tatt med ei stor og god gammel t-skjorte til å sove i. Hjemme sover ejg naken, men ikke hos venner.

Den pakkelista du har beskrevet så hadde jeg også trudd at du skulle forlate ham ja! Du har jo med mer personlige saker enn jeg ville tatt mde om jeg HADDE forlatt ham..... (jeg mener da at ejg hadde gått tilbake for å hente mine eigendeler senere, men på det tidspunktet jeg dro hadde jeg ikke tatt emd meg halvparten av det du ramser opp.....)

Ja, du pakker EKSTREMT overdrevent etter min mening.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kan forstå samboeren din hvis han blir litt engstelig...

To øyevippe tenger???? :o

Fire mascaraer?????? :o

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg EIER ikke en eneste øyevippetang, og jeg eier heller ikke FIRE mascaraer...

Skrevet

4 par sokker og 4 truser er ikke så veldig rart hvis jeg har med lys bukse og mørk bukse. Skifter før jeg går ut på kvelden etter jeg har dusjet, truse etter buksefarge, og skifter neste morgen etter jeg har dusjet, truse etter buksefarge. Og dette forklarer 2 håndklær og 2 vaskekluter.

Gjest Zalomine
Skrevet

Lær deg å BESTEMME deg (for hvilken buske du skal ha) Og du klarer da vel å skifte truse før du går hjemme fra, så slipepr du å skifte truse hus din venninne? Skifter du mange ganger om dagen??

Og uansett forklarer det ikke tonnevis med sminke og utstyr som du UMULIG kan trenge.... (og, normalt sett forklarer det ikke behovet for hånnduker heller, for om din venninne alr deg overnatte lar hun det helt sikkert låne en håndduk også? (klarer du evt ikke å bruke den mer enn en gang, om du absolutt MÅ ha en egen, og MÅ dusje to ganger hos din venninne?) Etter min mening pakker du ekstremt mye, ja!

Skrevet

ja jeg syns nok det var litt mye ja..

ville hatt med tannbörste, sminke, undertöysskift og en ny overdel og sokker til neste dag.

Hvis du skulle overnatte hos venninnen din, kunne du vel lånt håndklær og vippetang og evt annet hvis det knep?

Skrevet

:oops:

Cilla: Det var akkurat saann jeg tenkte!

Maa innroemme at jeg er veldig ubestemmelig naar jeg pakker. Tenker alltid tenk om jeg faar bruk for det eller det eller...

2 vippe tenger er "noedvendig" da den ene boeyer hoved delen av vippene og den andre boeyer de som er i ytter kanten....Og 4 mascaraer fordi jeg ikke helt vet hvilken look jeg skal gaa for foer enn jeg har satt paa meg ute klaerne.

Jeg jobber som frilanser og hadde et par radio intervju og gjoere dagen etter og da trenger jeg litt forskjellig med klaer alt ettersom anledningen...

Men naar jeg saa HVOR mye jeg hadde tatt med meg og jeg fikk det skriftlig, saa er jeg enig med de som syns jeg overpakker...

Skrevet

Tannbørste

Hårbørste

T-skjorte (til å sove i)

Hmm, det er visst det hele.

Skrevet

trodde jeg var jålete jeg.. :ler:

tør nesten ikke spørre hvor mange timer du forbereder deg til å gå ut..

har med tiden lært meg å bestemme meg for hva jeg vil ha på meg. så da bestemmer jeg antrekk for bytur og neste dag, pakker det! låner håndklær og shampo og såpe. ellers tar jeg med sminke og hårprodukter og det undertøyet jeg trenger... innrømmer at jeg også kan ta med litt i overkant av hva jeg trenger, men dette var da ekstremt :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...