Gå til innhold

Hvilken musikk som spilles vises på MSN..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min gamle stasjonære PC hjemme hos foreldrene mine, kunne kontaktene mine på MSN se hvilken musikk jeg spilte i Windows media player.

På min laptop som jeg har her jeg bor nå, får jeg det ikke til. Husker ikke hva jeg trykte for å få det til hjemme, men jeg har lett litt og det ser ikke ut til at laptopen har den muligheten.

Hvordan kan jeg få det til å bli mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Du går inn der man forandrer statusen, og så trykker du på "slå på hva jeg hører på"

:)

Skrevet

Du må gjøre det som står ovenfor (heter vel personlig melding eller noe slikt på MSN msngr).

Fungerer det fortsatt ikke så er det på grunn av:

Og så må du også ha plug-in på spilleren for Messengeren du bruker. Bruker du Windows Media Player, så klikker du Verktøy|Plug-in moduler|Last ned.

Skrevet
Du må gjøre det som står ovenfor (heter vel personlig melding eller noe slikt på MSN msngr).

Fungerer det fortsatt ikke så er det på grunn av:

Og så må du også ha plug-in på spilleren for Messengeren du bruker. Bruker du Windows Media Player, så klikker du Verktøy|Plug-in moduler|Last ned.

Under Verktøy står det bare: Last ned effekter, søk etter mediefiler, lisensbehandling og alternativer. :s

Skrevet
Under Verktøy står det bare: Last ned effekter, søk etter mediefiler, lisensbehandling og alternativer. :s

Har du Windos Media Player 11?

Har du tidligere versjoner av WMP så tror jeg det skal ligge under Verktøy|Alternativer|Plug-in.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Du åpner Messenger, og under kallenavnet ditt øverst på siden kan du skrive inn en tekst (hva man driver med osv.). Der er det også en liten pil ned, og når du trykker på den kommer det opp "Vis hva jeg hører på".

Skrevet
Du åpner Messenger, og under kallenavnet ditt øverst på siden kan du skrive inn en tekst (hva man driver med osv.). Der er det også en liten pil ned, og når du trykker på den kommer det opp "Vis hva jeg hører på".

Spørs om jeg har en for gammel versjon av msn da... Kommer ikke opp noe sånt.

Går det an å laste ned nyere versjon av Windows media player og? Hvor?

Skrevet
Har du Windos Media Player 11?

Har du tidligere versjoner av WMP så tror jeg det skal ligge under Verktøy|Alternativer|Plug-in.

Mulig det er 11 ja. Står ikke plug-in under Verktøy...

Skrevet

den musikkviseren lever jo sitt eget liv til tider. har nyeste versjon av msn + wmp men viseren funket i ca en uke før den tok kvelden og microsoftfolka skjønner ikke et kvekk.

vet flere andre sliter med den og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...