Gå til innhold

Rateplass med lekeplass i nærheten av Otta..

Arielle

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøre fra Trondheim til hytta i Valdres i sommer og sist vi kjørte der la jeg merke til en rasteplass som hadde en liten lekeplass. Problemet er bare at jeg ikke husker helt hvor jeg så det, men tror det var litt forbi Otta (når man har tatt av E6 og kjører mot Valdresflya). Kan det stemme? Noen som bor der eller kjører der ofte som vet? Nå er lillegutt så stor at den lekeplassen kan det bli god bruk for på en 6-7 timers lang kjøretur :)

Endret av Arielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_mia_*

SKal du kjøre fra Trondheim så kommer du ikke forbi Vågå. Det ligger en campingplass, der jeg tror det er en lekeplass også. like sør for otta, og det ligger en lekeplass på Sjoa, som ligger kanskje ti min etter Otta. Veit ikke om det er en vanlig lekeplass der, men det er ganske greit for barn der likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stoppet på en fin rasteplass i sommer, litt etter Dombås. Den lå litt skjermet fra veien, og det var lekeapparater som falt i smak der. Den lå litt bak et hotell eller en veikro eller no, men jeg husker ikke så nøyaktig, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKal du kjøre fra Trondheim så kommer du ikke forbi Vågå.

Jo, for ts skulle ta av E6 på Otta og kjøre Valdresflya? Er i alle fall stusslig med rasteplasser mellom Otta og Vågå (ca en time) som jeg kan huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi stoppet på en fin rasteplass i sommer, litt etter Dombås. Den lå litt skjermet fra veien, og det var lekeapparater som falt i smak der. Den lå litt bak et hotell eller en veikro eller no, men jeg husker ikke så nøyaktig, dessverre.

Var det skilta til den rasteplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mia_*
Jo, for ts skulle ta av E6 på Otta og kjøre Valdresflya? Er i alle fall stusslig med rasteplasser mellom Otta og Vågå (ca en time) som jeg kan huske.

Ja, du skal vel kjøre valdresflya, da kjører du fra Otta til Vågå. Fra Otta til Vågå tar det ca 20-25min, der finner du en fin rasteplass på venstre side av veien, med sklie og sånn.

På dombås er det en veldig fin lekeplass ved siden av en kafe som heter senter grillen. Der kan barna leke mens de voksne spiser. Flott lekeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...