IloveNY Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 Jeg har altså den små kjedelige kommune blonde fargen naturlig, men har de siste årene farget det mørk brunt. Jeg har gjort det selv tidligere, men fikk så mye overfarge i tuppene at jeg måtte slutte med det. Har nå flyttet til Trondheim og må derfor finne meg en ny frisør som kan farge! Så hvis dere har noen gode tips til salong eller en spesifikk frisør gjerne... (Siden det virker som så mange salonger har veldig varierende kvalitet på frisørene sine!) Til dere som kommer til å klage på at denne tråden har vi hatt tidligere så er de trådene litt gamle, og jeg vil gjerne ha litt oppdatert informasjon! :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 Jeg er fornøyd med frisørsalongen Betty Boop, som har lokaler i Moholtsenteret, rett over veien for Moholt studentby. Det er billigere der enn nede i sentrum. Det kan sikkert være lurt å si hvis du ringer og bestiller time at du vil ha noen som er flink til å farge hår.
Gjest Tnita Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Iallefall ikke hos clips frisør, det som hette einstein før med inngang i jomfrugata. Ei som heter et navn som begynner på T der, skamklipper og misfarver og ødelegger hår!!!
IloveNY Skrevet 20. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2008 Hjelp! Nå så jeg for meg Edward sakse hånd her!
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 20. april 2008 #5 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med Ruby frisør i Trondheim. Har både klippet med der, farvet håret osv mange ganger.
Scully Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Er svært fornøyd med Blow frisør, på Nordre. Ved branntomten, 2.etg. Ellers liker jeg H2 godt, og da helst den på Byhaven. De er litt dyrere, men jeg har alltid vært fornøyd hos disse.
Bokormen Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Jeg har nå bodd i Trondheim i snart 2 år, og strevd mye med å finne en frisør jeg trives godt hos. I går stakk jeg innom den veldig merkelige H2-salongen som ligger i Thomas Angelsgt, den veldig ungdommelige med litt alternativ stil, om jeg kan si det sånn Syns de som jobbet der var veldig bra, og var kjempefornøyd med resultatet, så tror jeg skal gå dit igjen!
Skrållan Skrevet 20. april 2008 #8 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med Sjakk Matt! De ligger på Solsiden og på Heimdal. Jeg har dog aldri vært på Heimdal-salongen... Kjempehyggelige, dyktige frisører der! Vil du ha en spesifikk frisør, så er Anne Grete veldig god på hårfarge!
Gir Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med H2 byhaven. Har klipt meg hos lærling der og dermed kommet unna med bra pris, men det ble et veldig bra resultat! De er også flinke til å farge / bleke hår.
Merenwen Skrevet 20. april 2008 #10 Skrevet 20. april 2008 (endret) Er veldig fornøyd med CCC på Bakklandet! Endret 20. april 2008 av Merenwen
IloveNY Skrevet 20. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2008 Oi, tusen takk for svar alle sammen! Jeg skal sjekke ut priser og alt på de forskjellige så kan jeg forhåpentligvis snart være kvitt de stygge røttene mine... :gjeiper:
Milly:) Skrevet 20. april 2008 #12 Skrevet 20. april 2008 Jeg er veldig fornøyd med Ruby frisør i Trondheim. Har både klippet med der, farvet håret osv mange ganger. Enig! Har ikke farget håret der, men har positive erfaringer derfra.
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #13 Skrevet 21. april 2008 Enig! Har ikke farget håret der, men har positive erfaringer derfra. Jeg har vært hos de, men de var utrolig dyre! Likevel, de "redda" håret mitt da jeg prøvde å farve det selv og det endte opp oransje. De tok helbleking på det og kanskje var det litt av en jobb å save håret mitt da, siden mitt var så stygt etter home experience`et mitt, men det kosta opptil 2000 kroner kun for dèt.
IloveNY Skrevet 21. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. april 2008 Jeg har vært hos de, men de var utrolig dyre! Likevel, de "redda" håret mitt da jeg prøvde å farve det selv og det endte opp oransje. De tok helbleking på det og kanskje var det litt av en jobb å save håret mitt da, siden mitt var så stygt etter home experience`et mitt, men det kosta opptil 2000 kroner kun for dèt. Oi! Jeg forstår selvfølgelig at frisører også skal leve av noe, men prisene på noe så enkelt som klipping av tupper er jo helt vannvittig dyrt!
Gjest Tnita Skrevet 21. april 2008 #15 Skrevet 21. april 2008 Oi! Jeg forstår selvfølgelig at frisører også skal leve av noe, men prisene på noe så enkelt som klipping av tupper er jo helt vannvittig dyrt! De klippa ikke, de kun bleika hele håret nesten hvitt. For å få vekk oransje. 2000 kroner... Følte meg temmelig lurt!
Gjest Ei som vanligvis er fornøyd Skrevet 16. mai 2009 #16 Skrevet 16. mai 2009 (endret) Var på Blow frisørsalong igår. Ble skamklipt rett og slett hos en som visstnok skal ha vunnet flere priser. Kom med langt hår og dro med oppklipt hår og tjafser. Var grusomt, enda jeg hadde bilde med på hvordan jeg ville ha det. Gå ikke til ham ihvertfall hvis du har langt hår!! Innlegget er endret iht KGs regler. Furstina, mod Endret 16. mai 2009 av Furstina
Gjest Gjest_Tanja_* Skrevet 15. juni 2009 #17 Skrevet 15. juni 2009 Har også vært hos Blow, og jeg var ikke førnøyd med klippen eller prisen.. Skamklipt, med en så kort frisyre at jeg så ikke ut. Aldri mer Blow.
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2009 #18 Skrevet 15. juni 2009 Mona på H2O i thomas angels gate.... jeg har flyttet fra byen, men vurderer nærmest å ta flyet opp igjen for å gå til frisøren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå