Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #1 Skrevet 19. april 2008 For snart to uker siden hadde jeg og sambo samleie. Dagen etterpå kjente jeg tydelige el-smerter, og håpet jo at jeg var blitt gravid.. Det er 12 dager siden jeg hadde el-smertene, 13 dager siden samleiet. Idag testa jeg.. Negativt.. Kan jeg ha testa for tidlig, eller ville hcg-nivået vært høyt nok nå til å slå ut på en test? Er det bare å sette seg å vente på tante rød?
Concertina Skrevet 19. april 2008 #2 Skrevet 19. april 2008 For snart to uker siden hadde jeg og sambo samleie. Dagen etterpå kjente jeg tydelige el-smerter, og håpet jo at jeg var blitt gravid.. Det er 12 dager siden jeg hadde el-smertene, 13 dager siden samleiet. Idag testa jeg.. Negativt.. Kan jeg ha testa for tidlig, eller ville hcg-nivået vært høyt nok nå til å slå ut på en test? Er det bare å sette seg å vente på tante rød? Det kan hende du ikke produserer nok hcg enda, og at det derfor er for tidlig. Eller det kan hende at du ikke er gravid... Eneste du kan gjøre er å vente noen dager, kommer ikke mensen så test igjen. Jeg testet negativt dagen før IKM (13 dager etter EL), var helt sikker på at mensen kom til å komme og at jeg ikke var gravid, men tre dager etter så var mensen enda ikke kommet, så jeg testet på nytt og fikk en svaksvak strek :-D Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #3 Skrevet 19. april 2008 Ja, jeg håper på at det er det som er grunnen. Har hatt to graviditeter tidligere. I første svangerskap testa jeg på dag 13, andre svangerskap på dag 11 eller 12. Begge gangene fikk jeg positive tester, så jeg tenkte at jeg kanskje hadde klart å produsere nok hcg til nå denne gangen også, jeg.. Men kan jo hende jeg rett og slett ikke er gravid heller.. Jaja, får bare vente og se, da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå