Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen her som har hatt en syklus på 80 dager sånn ca? jeg har hatt noen ustabile sykluser siden før jul og nå har jeg ike hatt mensen siden 1 feb..

ikke er jeg gravid ikke kommer mensen heller..

takk for svar på forhånd.. og hey jenter lenge siden jeg var her inne nå hehe

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen her som har hatt en syklus på 80 dager sånn ca? jeg har hatt noen ustabile sykluser siden før jul og nå har jeg ike hatt mensen siden 1 feb..

ikke er jeg gravid ikke kommer mensen heller..

takk for svar på forhånd.. og hey jenter lenge siden jeg var her inne nå hehe

klem

flere som ser men ike svarer

Skrevet

Ja, det har jeg, hatt opptil 120dager og. Men, jeg har PCOS da, så det er grunnen min. Har du nettopp sluttet på p-piller? For det kan lage krøll i syklusen din.

Dersom du fortsetter med så lange sykluser hadde jeg kontaktet gyn for utredning.

Lykke til :)

Gjest AnneBerit
Skrevet

forrige syklus var på 81 dager.. denne vet jeg ikke enda.. ikke noe tegn til TR og heller ingen symptomer..

sluttet på p-pillen i august-september i fjor, og får ikke skikk på min syklus.. har derfor fått mange anbefalninger til å gå til lege for å sjekke ut ting.. :) lykke til! :)

Skrevet
Ja, det har jeg, hatt opptil 120dager og. Men, jeg har PCOS da, så det er grunnen min. Har du nettopp sluttet på p-piller? For det kan lage krøll i syklusen din.

Dersom du fortsetter med så lange sykluser hadde jeg kontaktet gyn for utredning.

Lykke til :)

jeg tok p pilen en mnd i fjor eller så har jeg ikke gått på de siden jeg var 16 år og nå er jeg 21 hehe har fått beskjed av legen att kommer ikke mensen snart blir jeg sendt til gyn.. men er så merkelig egentli att syklusen har bare blitt lenger og lenger.. den var stabil før..

takk for svar til begge klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...