Gjest gjestere-gjestest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 jeg skal ut i morgen kveld og vet at jeg kommer til å møte på eksen, som jeg ikke er ferdig med. jeg har lyst til å se absolutely stunning ut... så kom med tips til sminke og ting jeg kan kjøpe/gjøre i morgen før jeg drar ut;)
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Kunne vært greit om du sa litt mer da. Beskriv deg selv litt nærmere, så er det lettere å komme med tips. Jeg vet hvordan JEG skal kle og sminke meg for å være "stunning", men det er ikke sikkert det passer for deg.
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 ok sorry... tenkte egentlig mer sånne generelle tips. men, jeg har brunt ganske langt litt tynt hår, grønne øyne, litt hengende øyelokk, litt brun i huden... ehm hva mer?
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 ok sorry... tenkte egentlig mer sånne generelle tips. men, jeg har brunt ganske langt litt tynt hår, grønne øyne, litt hengende øyelokk, litt brun i huden... ehm hva mer? Kroppsfasong og klesstil
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 jeg er vel den vanskeligste i hele verden å hjelpe...sorry;) skal vi se, jeg er 169 høy, bruker størrelse 42-44, litt kurvig( pupper, rompe, lår ). har vel en ganske klassisk stil (lange tunikaer, dongeribukser, pumps, trenchoats, (grått, hvitt, svart, lyseblått, brunt) men liker å eksperimentere litt i blant og da gjerne med litt sånn "nicole ritchie bohem stil"...
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 ok sorry... tenkte egentlig mer sånne generelle tips. men, jeg har brunt ganske langt litt tynt hår, grønne øyne, litt hengende øyelokk, litt brun i huden... ehm hva mer? Ok:) Har du litt hengende øyelokk, så ikke framhev akkurat det med å bruke helt lys skygge med skimmer i. Bruk heller en brungrå på lokket, som du toner ut. Har du mørk lilla, er det lekkert til grønne øyne, men bruk det heller som tilleggsfarge, pass på at det ikke blir for mye. Er du litt brun i huden, trenger du kanskje ikke foundation? Solpudder er flott, fremhever brunfargen din. Og lipgloss i en brunrosa tone, kanskje. Du er sikkert flink med sminke, og dette var jo helt basic ut fra infoen du ga, men noen tips likevel.
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 tusen takk:) har du noen tips til gode øyenskygger som sitter utover hele kvelden? bor i trondheim, så ikke mac... desverre:/
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 jeg er vel den vanskeligste i hele verden å hjelpe...sorry;) skal vi se, jeg er 169 høy, bruker størrelse 42-44, litt kurvig( pupper, rompe, lår ). har vel en ganske klassisk stil (lange tunikaer, dongeribukser, pumps, trenchoats, (grått, hvitt, svart, lyseblått, brunt) men liker å eksperimentere litt i blant og da gjerne med litt sånn "nicole ritchie bohem stil"... Framhev det du er fornøyd med, skjul det andre. Har du mye pupper, rumpe og lår, har du kanskje en smal midje? I så fall, bruk klær som viser den fram:) Ikke gjem bort kurvene dine, men vis dem fram. Menn elsker at kvinner går litt ut og inn på de rette stedene. Vis gjerne kløft (men ikke miniskjørt samtidig), bruk belte på en evt tunika for å få fram midjen, bruk gjerne høyhælte støvletter for å bli lengre i beina. Bruker du grått, hvitt eller svart som basisfarge, bør du ha en annen kontrastfarge i tillegg, f.eks annen farge på toppen/tunikaen. Hvis ikke blir du grå og kjedelig, og forsvinner i mengden. Bruk stilige smykker, helst et smykke som danner en V ned mot utringningen. Smykker som danner en O rundt halsen får deg til å virke rundere. Samme med klær. Bruker du rund utringning på gensere/topper, virker du rundere. V-ringning, virker smalere og slankere
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 tusen takk:) har du noen tips til gode øyenskygger som sitter utover hele kvelden? bor i trondheim, så ikke mac... desverre:/ De aller fleste skygger sitter godt hvis du legger en primer først i et TYNT lag, og venter et minutt før du legger skygge. Art Deco har en til ca 70 kr, som er helt grei, men den tørker ut før du får brukt den opp. Uansett er det lurt å ta med litt sminke ut på byen, så du kan fikse opp litt etterhvert. Og forresten, husk også solpudder i utringningen:)
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 tusen takk for tips begge to! skal absolutt kjøpe den primeren i morgen! har dere gode erfaringer med skygger fra make up store? nå gleder jeg meg masse til i morgen!
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 (endret) ..og husk å smil! Ja, og vær forsiktig med alokohol:) Endret 18. april 2008 av Nabodama
California Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 For øyensminke/øyenskygge er jeg stor fan av kuuipo1207 på YouTube, f.eks denne
Nabodama Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 tusen takk for tips begge to! skal absolutt kjøpe den primeren i morgen! har dere gode erfaringer med skygger fra make up store? nå gleder jeg meg masse til i morgen! Nei, har aldri prøvd skygger derfra. Masse lykke til i morgen:)
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 For øyensminke/øyenskygge er jeg stor fan av kuuipo1207 på YouTube, f.eks denne ja, jeg har sett de videone... men jeg får det ikke til! tror kanskje litt av grunnen er feil produkter så må investere i en god børste og gode øyenskygger i morgen og prøve på nytt;)
California Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 ja, jeg har sett de videone... men jeg får det ikke til! tror kanskje litt av grunnen er feil produkter så må investere i en god børste og gode øyenskygger i morgen og prøve på nytt;) Ja, trenger litt øvelse for å få det til, men er allikevel de videoene jeg syns er best til å lære meg å legge øyenskygge riktig. Gode børster hjelper mye (jeg har bestilt Stila fra strawberrynet -ellers går MAC for å ha noen av de beste børstene. Ihvertfall, for min del hjelper det å ha god tid (jeg kan aldri ha for mye tid når jeg sminker meg)! Ihvertfall, videoene ovenfor har lært meg mye (og mange teknikker) om øyenskygge. Lykke til i morgen! Skjønner at du vil se bra ut nå du møter eksen:)
Gjest gjestere-gjestest Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 Ja, trenger litt øvelse for å få det til, men er allikevel de videoene jeg syns er best til å lære meg å legge øyenskygge riktig. Gode børster hjelper mye (jeg har bestilt Stila fra strawberrynet -ellers går MAC for å ha noen av de beste børstene. Ihvertfall, for min del hjelper det å ha god tid (jeg kan aldri ha for mye tid når jeg sminker meg)! Ihvertfall, videoene ovenfor har lært meg mye (og mange teknikker) om øyenskygge. Lykke til i morgen! Skjønner at du vil se bra ut nå du møter eksen:) skal sørge for å ha god tid i morgen i allefall! nå får jeg desverre ikke tak i mac-børster så fort, så jeg får se om jeg finner noen bra en annen plass! tusen takk for hjelp i allefall! nå skal jeg sove, har nemlig hørt at det kan være bra med litt søvn også god natt
Gjest Sisu Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Må bare føye til at du må huske å rette deg opp i ryggen også...
IloveNY Skrevet 19. april 2008 #19 Skrevet 19. april 2008 Du må oss tilbakemelding om hvordan det gikk da!
milla-mor Skrevet 19. april 2008 #20 Skrevet 19. april 2008 Og så kan du jo for eksempel fortelle om kles-planen din! Mange luringer her inne som kan komme med tips underveis. Ikke sikkert du trenger det, da, men likevel. Spennende med sånne "hah, din dumme bavian, look what you miss out on!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå