Gå til innhold

Sex med hesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en 18 år gammel country-jente, og blir sinnsykt kåt av og til.

Jeg har lyst til å ha sex med Bruno, hesten min.

Jeg er ganske vid der nede, så jeg tror det går.

Stemmer det at det er lov å ha sex med større dyr i Norge?

Det kan umulig være snakk om dyremishandling. Det er jo han som skal jukke. Hvis han hadde vondt, kunne han jo bare trekke seg ut av meg.

Så spar meg for moraliseringen hvis det bare en snakk om mishandling. Han liker det.

Jeg har gjort det en gang før, men uten penetrasjon. Jeg bare befølte ham. Da ble jeg sinnsykt kåt. Men jeg var redd for å bli fersket. Nå skal jeg være hjemme alene en uke, og har god tid til å eksperimentere.

Hva slags glidemiddel vil dere anbefale når man får en så stor en?

Kan jeg få allergisk reaksjon av sæden? Jeg er ikke allergisk mot hest.

Er det noen som har erfaring? Kan han jokke så hardt at han skader meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lovlig så lenge dyret ikke tar fysisk eller psykisk skade av det, men vær klar over at han kan ta livet av deg. Om han kvepper, og du ligger der, så kan han lage hakkemat av deg, selv om han er svært stabil ellers. Samme om han blir opphisset sexuelt, vel, hingster er svære, og de er ikke verdens mest ømme elskere.

Vil også tro at faren for infeksjoner ol kan være større en med en menneskelig partner, selv om jeg ikke vet.

Skrevet

Var det ikke snakk om at dette skulle bli forbudt igjen?

Skrevet (endret)

jeg håper at dette vil bli forbudt og straffbart...

Endret av Kari
Skrevet

Det er ganske oppblåst å mene at et menneske er psykt på bakgrunn av ønske om å ha sex med en hest. Unormalt tenningsmønster og uvanlige fantasier burde ikke være nok til å kvalifisere til slik drittslenging.

Sommerglede: Jeg tror du burde søke informasjon andre steder enn på nett. Jeg er redd for at du kan bli skadet, som noen andre nevnte. Også slår det meg at risikoen for infeksjoner er vel ganske høy. Du er nok ikke alene om å fantasere om slike ting, men du bør nok spørre deg om det kan være nok med fantasier. Finn mer informasjon først.

Skrevet

Det var selvsagt TS jeg skulle henvende meg til og ikke sommerglede. ;)

Skrevet (endret)

spar meg for moraliseringen sier du...jeg velger glatt å overse det!!!!

selv har jeg holdt på med hester i mange mange år! og tror faktisk hester tar skade av det her! det skjer ting de ikke er vant med og de blir nærvøse og urolige... stakkars!

det er ikke ulovlig men det burde det være, han er et dyr som stoler på deg og kan ikke motsi deg på noen måte som du kan forstå... jeg ser på dyre sex som misshandling av den grunnen alene. For det er det det hadde vært om det var et ennet menneske du tente på som ikke kunne svare for seg, men som alikevel ble opphisset....og du hoppet på. hadde det da kommet frem så hadde du blitt tiltalt.

Få deg heller en type...med en stor en hvis det er størelsen som tener deg! nå kommer folk til å si neeeei det er ikke størrelsen.(bla bla det er dyret bla bla)..men da ber jeg dere; les innlegget nøye...det er det eneste hun snakker om!

Endret av DAJMI
Skrevet

Jeg skjønner at fantasier ikke nødvendigvis henger sammen med hva man gjør i virkeligheten. Når det er sagt så håper jeg du ikke setter fantasien ut i livet.Både for din og hestens skyld. Mest for hestens skyld! Du har et valg.. Ikke den. Som de over vil den kunne komme til å skade deg.. og du den. Hester er flokkdyr der vi, mennesket , har satt oss i lederposisjon. Noe annet ville ha vært veldig farlig. 500kg rå muskelkraft er ikke noe man driver å leker med. Dette burde forbys ved lov!

La fantasi være fantasi!!!

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Noen som er klar over størrelsen på en hestkuk her?

Endret av Furstina
Skrevet

Hester har ikke sex for nytelsens skyld, den har sex for å formere seg. Derfor vil nok ikke en hest ha sex med deg, så da gjør du noe imot dyrets vilje. Så da kan du umulig si at dette er noe for hesten. Det bare delfiner og mennesker som har sex for nytelsens skyld.

Enig i LA FANTSI VÆRE FANTSI!

Gjest Beita TS
Skrevet

I DAG HAR JEG GJORT DET!!!

Kjeppen var tykk som en brusflaske, og det var bare såvidt jeg fikk den inn. Men jeg hadde øvd meg på forhånd, med nettopp: en brusflaske. Så jeg var allerede max utvidet.

Jeg var splitter naken, og åpnet med å tenne hingsten. Jeg smurte inn kjeppen hans med en helflaske glidemiddel, og fyllte opp vaginaen min til det rant ut av meg nedover lårene mine.

Både jeg og hingsten stod lent oppetter en båsvegg, sånn at om han gikk for dypt, kunne jeg fjære med beina i stedet for å bli klemt.

Han var ikke i nærheten av å komme helt inn, og det kjentes som om han skulle sprenge meg. Men du verden så godt. Han fikk sprute inni meg, men det bare rant ut av meg. Det var utrolig mye sæd! Jeg skal gjøre dette flere ganger, vær sikker!

• Liker 1
Gjest Madre Mia
Skrevet

Kjøp deg en dildo og la dyrene være i fred. De er ike ment for deg.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...