Kipa Skrevet 11. mai 2003 #1 Skrevet 11. mai 2003 skal jeg jo på ul for å finne ut litt mer av svangerskapslengden. Jeg vet ikke om det blir tatt både ut og invendig- gleder meg uansett. det er litt håpløst å være gravid, men ikke vite hvor langt på vei...føler meg litt sånn, eh veit ikke jeg.... Lurer bare på en liten ting, må man ha med urinprøve da, dette er kun for å sjekke det jeg nevnte ovenfor, tror vel egentlig ikke det selv- men er litt usikker- derfor spør jeg dere... Uansett; jeg gleder meg til å bli MAMMA!! :D
Labella Skrevet 11. mai 2003 #2 Skrevet 11. mai 2003 Jeg hadde med meg urinprøve på alle svangerskapskontrollene, bortsett fra én. Den gangen jeg ikke hadde med måtte jeg tisse på glass der :-? Mye bedre å produsere urinprøvene hjemme, så jeg ville tatt med en for sikkerhets skyld... Lykke til i morgen!
Gjest tussi1979, ikke innl. Skrevet 11. mai 2003 #3 Skrevet 11. mai 2003 Var på UL (innvendig) i uke 9 (pga laange sykluser og dermed usikker på termin) hadde ikke med urinprøve da. Det har jeg fått beskjed om å bare ta med til legekontrollene.
Gjest Zalomine Skrevet 11. mai 2003 #4 Skrevet 11. mai 2003 Men om du er usikker, hvor for ikke bare ta med en urinprøve? Det er jo ikke verre enn at du tar den med hjem og slår den ut om de ikke ber om den, du trenger ikke innrømme at du hadde den med, om det virker dumt? Uansett, lykke til, dette er spennende
Kipa Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2003 bare et spm til tussi, gjest. Hvor lang syklus hadde du, og fant dere ut av det på ul? jeg var på dag 76 da jeg testa positivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå