Gå til innhold

Gå fort vs normalt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

Jeg har en fast runde jeg går. Da har det ikke noe å si hvilken hastighet jeg går i? Jeg forbrenner like mye om jeg går fort eller "normalt", siden det er samme strekning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Ja det gjør du, fordi det tar lenger tid når du går sakte. Men du mister etterforbrenning som kommer av kondisjonstrening som tar litt ;)

Skrevet

Så jeg burde gå fort med andre ord? ;P Får ikke til å jogge.. Får 'holl' etter noen meter. Men da kan jeg gå fort da :D

Takk for svar!

Gjest Bolledeig
Skrevet

Ja, en god ide er å begynne med å gå fort, så kan man heller ta noen minutter med løping innimellom. Når man føler seg skikkelig barsk, kan man begynne å jogge lengre strekk ;) Det viktigste er å være i bevegelse, og det å løpe i 1 min og så få hold, er en dårlig deal ;)

Skrevet

Du Bolledeig. Virker som du har peiling. Spurte i en annen tråd, men fikk ikke svar. Pulsklokke, vil den vise forbrente kalorier ved rask gange? Eller normal gange også? Pulsen går jo ikke noe spes opp når jeg går turer, men jeg forbrenner vel noe selvom. Vil pulsklokken registrere at jeg er i bevegelse liksom? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...