Gjest care Skrevet 11. mai 2003 #1 Del Skrevet 11. mai 2003 Hei I år skal jeg be familie på 17. mai frokost. Det er noe jeg ikke har gjort før, så jeg vet ikke helt om det finnes tradisjoner for hva en slik frokost skal inneholde. Det eneste jeg har tenkt på er å lage ferske rundstykker på morgenen. Er det noen som har gode og orginale forslag? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. mai 2003 #2 Del Skrevet 11. mai 2003 Vi pleier å ha det som buffet, sånn som de har på hotell (i mindre skala, da!) Laks, eggerøre, oster, roastbeef, potetsalat, kjøttpålegg, juice, melk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mai 2003 #3 Del Skrevet 11. mai 2003 Takk og bukker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 11. mai 2003 #4 Del Skrevet 11. mai 2003 Også eggesalat! Det er kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. mai 2003 #5 Del Skrevet 11. mai 2003 Hva med eggerøre, rømme, flatbrød, rundstykker, laks og div. spekemat? Det er jo veldig norsk og veldig "vår" (og veldig godt)!! Ellers er vel DonPedros forslag et sikkert stikk; mini koldtbord med masse godt... mmm, nå ble jeg sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 12. mai 2003 #6 Del Skrevet 12. mai 2003 Vi har tradisjon for champagnefrokost 17. mai. Ferske rundstykker, eggerøre, spekemat--slike ting man gjerne finner på hotellfrokustbuffet, og jordbær og musserende vin til. Litt ekstra stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2003 #7 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg skulle gjerne spist frokost på de hotellene dere besøker. De frokostbuffene jeg har sett på hotell har vært heller kjedelige og trauste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 12. mai 2003 #8 Del Skrevet 12. mai 2003 SAS-hotellene pleier å være bra. Man kan også kjøpe frokost der selv om man ikke bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mai 2003 #9 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei og takk for alle svar. Jeg har hele tiden tenkt på spekemat, rømme, egg ect. men var ikke sikker- men jeg slår til på den nå... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mai 2003 #10 Del Skrevet 12. mai 2003 Da sier jeg: God frokost til deg og din familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mai 2003 #11 Del Skrevet 12. mai 2003 Da sier jeg: God frokost til deg og din familie! Synkrontakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 12. mai 2003 #12 Del Skrevet 12. mai 2003 Synkrontakker He he! Se på dette da: Det blir en "trippel-trupp" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. mai 2003 #13 Del Skrevet 12. mai 2003 = Kvartett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 13. mai 2003 #14 Del Skrevet 13. mai 2003 veldig bra... kos dere :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 14. mai 2003 #15 Del Skrevet 14. mai 2003 Kos dere, hørtes deilig ut..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2003 #16 Del Skrevet 15. mai 2003 Ser ut til at det blir 17. mai frokost hjemme hos meg også i år, så da stjeler jeg gladelig alle tipsene som ligger her. Også tror jeg sannelig det blir kransekake i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 15. mai 2003 #17 Del Skrevet 15. mai 2003 Har sett gjennom notatene mine (ja, jeg skriver ned hva jeg serverer, til hvem og hvor mye...) fra tidligere 17. mai frokoster, og kan komme med noen tips til: Salater (pasta, kylling, couscous) er populært, selv også til frokost Ferske (oppvarmede) rundstykker er også en vinner Frisk frukt En liten dessert eller kake sammen med kaffen God frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. mai 2003 #18 Del Skrevet 15. mai 2003 Jepp, da var det meste handlet inn. Men jeg ser at noen skal ha en kyllingsalat og da hopper jeg til og lager det jeg og. Er det forresten noen som har en god oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå