Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Del Skrevet 18. april 2008 Stemmer det at papir ra tørkerull kan kastes i matavfallet? F.eks. hvis jeg tiner reker på dette papiret, og har skallet der,- kan alt hives i matavfallet? Det er det noen i familien min som påstår. Er det riktig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 18. april 2008 #2 Del Skrevet 18. april 2008 Ja det stemmer at du kan kaste tørkerullpapir i matavfallet, det gjør iallefall vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. april 2008 #3 Del Skrevet 25. april 2008 Of course! Og serviettar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 25. april 2008 #4 Del Skrevet 25. april 2008 Papir blir borte på en blunk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blunk Skrevet 29. april 2008 #5 Del Skrevet 29. april 2008 Papir blir borte på en blunk! Ja det har jeg sett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå