Gjest knust Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Ja hva gjør man? Man elsker peronen så mye, og prøver å stole på han fordi han virker så overbevisende.. men gang på gang så juger han og jeg ender opp med å finne det ut. jeg vil ikke slå opp med han, men nå har han jugd så mange ganger at jeg klarer ikke stole på han mer. skal jeg gå rundt å lure på om han har jugd i dag og gå å tenke på at nå eller nå så kan det hende at han juger, eller hva faen skal man gjøre? jeg vil ike si hva det handler om, bortsett fra at jeg er helt ødelagt nå..sitter med et sammenbrudd omtrent.. jeg vil ikke forlate han.. fordi jeg elsker han.. jeg vil ikke bli jugd til, og jeg vil kunne stole på han. en person som gjør noe og ikke klarer å slutte med det, en avhengighet, hvordan skal man få personen til å slutte??
Failure Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Ja hva gjør man? Man elsker peronen så mye, og prøver å stole på han fordi han virker så overbevisende.. men gang på gang så juger han og jeg ender opp med å finne det ut. jeg vil ikke slå opp med han, men nå har han jugd så mange ganger at jeg klarer ikke stole på han mer. skal jeg gå rundt å lure på om han har jugd i dag og gå å tenke på at nå eller nå så kan det hende at han juger, eller hva faen skal man gjøre? jeg vil ike si hva det handler om, bortsett fra at jeg er helt ødelagt nå..sitter med et sammenbrudd omtrent.. jeg vil ikke forlate han.. fordi jeg elsker han.. jeg vil ikke bli jugd til, og jeg vil kunne stole på han. en person som gjør noe og ikke klarer å slutte med det, en avhengighet, hvordan skal man få personen til å slutte?? Hva er det han juger om? Har du prøvd å ta det opp med han?
Miamor Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Beklager å måtte si det, men lystløgnere forandrer seg sjelden. Var selv sammen med en for noen år siden, og forlot han på grunn av løgner. Hvis det er sånn at han er lystløgner, så er min anbefaling å komme seg vekk. Hvis han ikke er lystløgner, men lyver bevisst, anbefaler jeg deg å komme deg vekk. Du fortjener noen som er ærlig med deg. Skjønner at dette er vanskelig, men hvor tror du selvrespekten din tar veien om du fortsetter å være sammen med en mann som stadig er uærlig? Ta selvrespekten med deg og finn deg noen som fortjener deg!
Gjest knust Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hva er det han juger om? Har du prøvd å ta det opp med han? tatt det opp flere ganger, og gang på gang låner han at det aldri skal skje igjen og at det var dumt.
Gjest knust Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Beklager å måtte si det, men lystløgnere forandrer seg sjelden. Var selv sammen med en for noen år siden, og forlot han på grunn av løgner. Hvis det er sånn at han er lystløgner, så er min anbefaling å komme seg vekk. Hvis han ikke er lystløgner, men lyver bevisst, anbefaler jeg deg å komme deg vekk. Du fortjener noen som er ærlig med deg. Skjønner at dette er vanskelig, men hvor tror du selvrespekten din tar veien om du fortsetter å være sammen med en mann som stadig er uærlig? Ta selvrespekten med deg og finn deg noen som fortjener deg! Han er ikke lystløgner, men han lyger om spesielle ting - de samme tingene om og om igjen. En lystløgner lyver vel om omtrent alt, og det gjør han jo ikke.. Selvrespekten min har synket helt ned på bånn. Jeg skjønner det bare ikke, fordi jeg klarer ikke gi slipp på han. En stund etter så er alt bra igjen, men så går jeg med den tvilen hele tiden.. om at jeg ikke kan stole på han.. og vet at han juger.. og når jeg finner det ut om igjen så faller jeg langt ned igjen.. han juger så mye om det, at han til og med finner på helt ekstreme måter å skjule det på for meg.. han sier til og med "stoler du på meg?" og hvis jeg svarer "ja, nå gjør jeg det" så smiler han, kysset meg og sier at det gjorde han veldig glad. Dette har skjedd engang.. og nå fant jeg ut at mens han sa det så var det mens han jugde.. i tillegg så sa han at han er så glad for at han lenger ikke har noen hemmeligheter for meg og at han kan fortelle meg alt. og jeg hater meg selv for at jeg går på den, gang på gang. men jeg klarer ikke la vær fordi jeg elsker han jo.. ja, jeg vet det da er mitt eget problem, men jeg blir så frustrert over meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #6 Skrevet 19. april 2008 Du kommer neppe til å få noen som helst råd her inne hvis du ikke kan konkretisere hva han juger om, altså på hvilket spesielt område.
Gjest Våkn OPP! Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Uansett hva han lyver om er han ingenting å samle på. Han vet at han har deg i sin hule hånd. Det vises ved at han smiler når du sier at du stoler på han og det mens han lyver! Lyver han om hvor han er, hvem han er med, hva han tjener osv er det en ting. Er han utro og lyver om det, kan han jo utsette deg for sykdommer osv. Nei, han her er søppel!
Inwe Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Anbefaler deg også å komme vekk. Var i et forhold der han løy for å selv føle seg bedre. Det endte med at han klarte å ta fra meg alle vennene mine da det ble slutt, han var flink til å få folk til å tro på løgnene sine. Kom deg vekk før det er forseint. Jeg var såpass heldig at jeg beholdt vennene hans, som hadde fått nok av han, da mine forvsant.
Gjest Jente37 Skrevet 19. april 2008 #9 Skrevet 19. april 2008 jeg vil ikke slå opp med han, men nå har han jugd så mange ganger at jeg klarer ikke stole på han mer. skal jeg gå rundt å lure på om han har jugd i dag og gå å tenke på at nå eller nå så kan det hende at han juger, eller hva faen skal man gjøre? jeg vil ike si hva det handler om, bortsett fra at jeg er helt ødelagt nå..sitter med et sammenbrudd omtrent.. jeg vil ikke forlate han.. fordi jeg elsker han.. jeg vil ikke bli jugd til, og jeg vil kunne stole på han. Javel...?? Jeg skjønner ikke ogikken din. Han lyver om det meste. Du vil ikke slå opp med ham. Lykke til å prøve å fikse dette problemet.
Frk Johansen Skrevet 19. april 2008 #10 Skrevet 19. april 2008 Dette er ganske enkelt, du ønsker deg tydeligvis et miserabelt liv så hold ut. Dersom du velger å bryte med han kan du oppnå å finne en annen mann etterhvert som faktisk ikke lyver for deg og du vil kunne få tilbake den gode selvfølelsen, men det vil du tydligvis ikke... Hver er sin lykkes smed er det ikke så??
Gjest Gjest_Sissi_* Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Kvitt deg med han!!!! Folk som lyver er ikke til å stole på- så enkelt er det og det har jeg smertelig erfart sist uke! Jeg mistenkte lenge at kjæresten min løy og det ble verre og verre, løgnene ble så ville at jeg trodde på de fordi de rett og slett var så detaljerte og fantasifulle at jeg ikke trodde noen kunne finne på slikt. Og han ble alltid sint på meg når jeg kontfronterte han med historiene hans, fordi han så seg selv som så ærlig, og han gjorde meg til den slemme som ikke kunne stole på han. Han overbeviste meg gang på gang at han hadde rett og jeg og alle andre tok feil og han har sverget på at han aldri har løyet for meg - man vil jo stole på kjæresten sin men dette var nok en løgn! En manipulator/psykopat dette da egentlig, vanskelig å oppdage desverre! Fant han til sengs i full aksjon på en annen dame forrige helg. Altså lyver han så er han ikke til å stole på. Kontaktet etterhvert eks-kona hans, som han har beskrevet som gal og besatt av han. Hun visste seg ikke være gal og heller ikke så veldig eks. Han holder på med henne også. Ingen fortjener en kjærest som lyver. Ville du løyet tl han? det er jo sååå respektløst. drop the zero get a hero!! I mitt tilfelle var det vanskelig å oppdage løgnene siden fyren tydeligvis var profesjonell, men hvis du med sikkerhet vet at han lyver så er han ingen hederlig mann desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå