Snuselille Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg kom over denne på Ebay, og digger stilen noe så vanvittig. Men er jeg tøff nok til å bruke den? Skal ha et kjempelite bryllup, men denne tok hjertet mitt helt og fullt :rødme: Hva syns dere? Cinderella's Bridal Shop Endret 18. april 2008 av Snuselille
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 du må nesten legge ut en link om du vil ha min mening
Snuselille Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg retta det opp, men du var for kjapp for meg
mariaogjahn Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes den var kjempesøt! Jeg sier at du burde gå for den. Ikke var den noe dyr heller? kjempe kjempe søt!
Gjest ¤bella¤ Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Om du liker den så gå for det. Jeg syns den har noe fint over seg, men det er alikevel noe ved som jeg ikke kan sette fingeren på som jeg ikke liker...
Kanutten Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes kjolen var fin jeg. Jeg prøvde en som hadde samme "greia" bak på skjørtet, og jeg syntes den var bare råstilig bak, så jeg synes du skal gå for den om det er drømmekjolen. Lykke til.
Gjest Phoenix Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Øverste delen er sikkert grei nok, men du skal ha på dette bløtkakestyret hele dagen da... Jeg får assosiasjoner til sigøynerbryllupet på tv for noen måneder siden...
Snuselille Skrevet 18. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. april 2008 Ja, den er meget spesiell. Og selv om det er jeg som skal ha den på, så blir nok folk å reagere. Men det var et eller annet ved den som rørte ved meg... :rødme:
Eplekake Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Øverste delen er sikkert grei nok, men du skal ha på dette bløtkakestyret hele dagen da... Jeg får assosiasjoner til sigøynerbryllupet på tv for noen måneder siden... Sier meg enig med denne, dessuten har nesten alle stroppeløs korsett topp for tiden og det syns jeg egentlig er litt kjedelig.
Sari Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 For mye bløtkake etter min mening. Men det er jo MIN mening da, den dagen du skal bruke kjolen er jo det din mening som gjelder.
jeanett Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Absolutt nydelig kjole!!! Noe sånt jeg også har lyst på!
Concertina Skrevet 18. april 2008 #12 Skrevet 18. april 2008 Jeg liker ikke slike bløtkakeskjørt så jeg ville ikke valgt den, men nå er det nå engang du som skal ha den og er det drømmekjolen din så gå for den
Snuselille Skrevet 18. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 18. april 2008 Sier meg enig med denne, dessuten har nesten alle stroppeløs korsett topp for tiden og det syns jeg egentlig er litt kjedelig. Jeg syns korsett er kjempestilig jeg! Men jeg er vel litt kjedelig der sånn sett
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. april 2008 #14 Skrevet 18. april 2008 Jeg syns du bare skal kjøre på. Men jeg likte den ikke.
Snuselille Skrevet 18. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 18. april 2008 Jeg fant en lignende, her er overdelen finere. Bløtkakekjole2 Men stilen er heftig, den. Og det er nok vanskelig å tekkes alle i den. Spesiel mor og svigermor
Sari Skrevet 18. april 2008 #16 Skrevet 18. april 2008 Tekkes alle klarer du nok neppe uansett. Det viktige er jo at du finner en kjole som er deg . ( og så ville jeg tenkt litt på at det skal være ok å se brudebilder av seg selv om femten år også) Likte kjole nr 1 best av de to, men ingen av dem er min stil.
Solfridbruda Skrevet 18. april 2008 #17 Skrevet 18. april 2008 alle har hver sin stil og smak, og det synes jeg er kjempebra. Synes det fineste er når man går i noe man virkelig liker, og som man føler er "seg". Så jeg synes absolutt du skal gå for denne kjolen hvis det føles riktig!!!!
Snuselille Skrevet 18. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 18. april 2008 Ikke så sikker på at jeg er tøff nok, selv om kjolen er griselekker. Er liksom stilen. Jeg liker det som ikke alle gifter seg i (bortsett fra korsettet - tydeligvis ). Men samme dama har mange flotter kjoler, i tillegg til denne. Jeg finner garantert noe. Må bare sjekke opp om hun er beryktet for noe først
*Emma* Skrevet 18. april 2008 #19 Skrevet 18. april 2008 I USA er sånne "pick-up" skirt veldig poppulære i år. (Dvs de var det i 2007 ihvertfall.....og trendene varer vel gjerne noen år.) Da jeg prøvde kjoler prøvde hun i butikken å pushe på meg en sånn kjole. Jeg syns den var grusom....men nå har jeg sett mange og "vendt meg til tanken" så nå syns jeg noen av dem er fine...(Men da jeg kjøpte min hadde jeg ikke vendt meg til dem og kjøpte derfor med "slett" skjørt...) Innrømmer at jeg syns de to du har vist frem er litt voldsomme....det kan naturligvis komme av "for store" amerikanske underskjørt. Jeg syns feks denne fra Maggie Sottero.......eller denne fra Oleg Cassini, Davids Bridal....som også har pickups, men er litt smalere i skjørtet likevel...er penere. Men det er min smak
*Emma* Skrevet 18. april 2008 #20 Skrevet 18. april 2008 Men samme dama har mange flotter kjoler, i tillegg til denne. Jeg finner garantert noe. Må bare sjekke opp om hun er beryktet for noe først PS: grunnen til at den butikken har mange fine er at det er kopier av alle mulige designere Det er ikke hennes/deres kjoler egentlig... Jeg vet om noen som har fått sydd derfra - på den ene røyk skulderstroppen iløpet av kvelden.....og den andre var ikke lik "originalen"i toppen i det hele tatt (sånn i fasongen så den annerledes ut selvom den liksom skulle være lik....)..... men ellers så de pene ut begge to......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå