Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Vi synes det er forferdelig vanskelig å finne jentenavn. Alle navnene vi liker begge to ligger på navnetoppen, og vi vil helst unngå de mest populære navnene (men er heller ikke ute etter noe superspesielt). Hvilke jentenavn liker dere? Og hva synes dere om navnet Stella? Er det rart?
Gjest Snusse Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Hmm.. Stella...Tror jeg liker det.. Synes ellers Aurora og Dina er fine jentenavn
Mazilla Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Kjenner ei som heter Stella Jeanette, og ho er litt rar, så for meg er navnet litt ødelagt... :/ Personlig synes jeg Signe er veldig, veldig fint (og sjeldent), for det heter bestemor, og ho er verdens snilleste menneske :rødme:
LilleSiri Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 (endret) Akkurat nå liker jeg veldig godt Josephine Ellers er Signe, Elise, Sigrid, Frøydis, Esther, Ofelia og Villemo fine navn synes jeg:) Stella er et fint navn! Endret 18. april 2008 av LilleSiri
Holly Hobbie Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Nå har jeg ikke tenkt på jentenavn på en stund, men jeg liker godt Annika og Annabel (skotsk navn).
Gjest *smak* Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 Birgitte, Elisa, Celine, Lise og Annikken.
*Emma* Skrevet 19. april 2008 #11 Skrevet 19. april 2008 (endret) Jeg syns nesten alle Topp10 navnene er fine Men jeg har endel favoritter som ikke er topp 10 også: Lilly Dina Othilie Elise Ariane Felicia Athina Endret 19. april 2008 av *Emma*
milla-mor Skrevet 19. april 2008 #12 Skrevet 19. april 2008 Jeg liker selvfølgelig aller best navnet til datteren min. Og det er det ingen andre i Norge som heter Ellers liker jeg: Lili Mathilde Helle Bella Mille Sofia Rebekka Helena Tilde Natalie Mye vanskeligere å finne fine guttenavn.
Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 20. april 2008 #13 Skrevet 20. april 2008 Nå har jeg ikke tenkt på jentenavn på en stund, men jeg liker godt Annika og Annabel (skotsk navn). Aaahhh - Annabel liker jeg også godt. Kjempefint navn.
Gjest Lykkeliky Skrevet 20. april 2008 #14 Skrevet 20. april 2008 For å være ærlig så må jeg nok si at Stella er eeeeeh...mindre pent.... Fine navn: Nora Anikken Jenny Andrea
Serenity88 Skrevet 20. april 2008 #15 Skrevet 20. april 2008 Mine favoritt jentenavn (kan jo endre seg etterhvert, maaange år til jeg evt skal ha barn) er ihvertfall: Leonora Vilde Signe Eirin Hege Stella er også fint da, tenker på den norske sangen jeg, der hun roper "Stella, Steella!", husker ikke artist eller sang, men den er tøff ihvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #16 Skrevet 20. april 2008 [quote name='Serenity88' date='20.04.2008 (21:25) ' post='5521210' Stella er også fint da, tenker på den norske sangen jeg, der hun roper "Stella, Steella!", husker ikke artist eller sang, men den er tøff ihvertfall!
Eplekake Skrevet 20. april 2008 #17 Skrevet 20. april 2008 Stella er fint og veldig feminint og Bella også. Villemo var også fint men får en svak Sagaen om Isfolket vibb..... Om jeg noen gang får barn, og om det da er en jente, skal hun hete Penelope.
Gjest Peachbud Skrevet 20. april 2008 #18 Skrevet 20. april 2008 Det siste fine jentenavnet jeg har tenkt på er Ofelia. Ser at det er en til som har nevnt det navnet. Det er kun 25 kvinner i Norge som har Ofelia som første fornavn, 18 som har det som eneste. Det har hendt tidligere også at jeg har gått inn i en tråd for å foreslå et uvanlig navn, også er det andre som også har nevnt det tidligere. Er navnepreferanser noe som bare ligger i lufta, eller? Også så tidlig, når ingen barn en gang har fått navnet. Ellers liker jeg det mer vanlige Helle. Er ikke så glad i navnet Stella.
Calla Skrevet 22. april 2008 #19 Skrevet 22. april 2008 Mange fine navn her syns jeg. Syns Stella er et kjempefint navn! Minner meg veldig om en Seinfeld-episode, men det gjør jo bare at jeg smiler enda mer av navnet!
Elle_86 Skrevet 22. april 2008 #20 Skrevet 22. april 2008 Stella? Hmm, katten til ei venninne av meg heter Stella, så det blir fort at jeg forbinder det med den katten Ellers liker jeg veldig godt Victoria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå