Miamor Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Øyedråper Cleareyes fra Visine. Kjøpes denne på vanlige parfymerier?
California Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 (endret) Sist jeg hørte var Cleareyes forbudt i Norge, da den inneholder et stoff som får blodårene til å trekke seg sammen og gi mindre røde øyne. Men f.eks i USA får man kjøpt den over disk i vanlig apotek. "Ulovlige øyedråper" - FBI NRK artikkel Endret 18. april 2008 av California
Nemesis Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg kjøpte en sånn på Boots (tror jeg) da jeg var i London for et par år siden. Men brukte den egentlig aldri.
Gjest Lykkeliky Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 På apoteket har de øyedråper som heter Spersallerg, de er mot allergi, men gjør også at øynene blir hvitere.
Miamor Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Synd det ikke er å få tak i i Norge. Har brukt den ulovlige Eye-lite tidligere, og den fungerte fint. Brukte den ikke daglig, bare når jeg av og til hadde røde øyne. Kan ikke tenke meg at det er meningen man skal bruke dette daglig, men det er jo alltid noen som overdriver... Satser på å få kjøpt noe neste gang jeg er utenlands.
Miamor Skrevet 18. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. april 2008 (endret) Takk, Lykkeliky! Har du prøvd dem selv? Endret 18. april 2008 av Miamor
Gjest Lykkeliky Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Takk, Lykkeliky! Har du prøvd dem selv? Jepp, men så har jeg allergi og, da. Om våren blir jeg alltid rød i øynene men det hjelper med Spersallerg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå