Gå til innhold

Russetiden

Hvor mye er det vanlig å bruke på russetiden?  

1. 1. Hvor mye er det vanlig å bruke på russetiden?

• 3000-5000
      9
    • 5000-7000
      3
    • 7000- 10000
      2
    • 10000 og oppover
      1

Anbefalte innlegg

Gjest ButtHead
Skrevet

Hvor mye er det vanlig å bruke på den? (med alt sammen inkludert)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemte mellom 3000 og 5000, men jeg brukte nok ikke så mye som 3000 selv en gang..... :-?

Gjest ButtHead
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er russ neste år :rodruss:

Selv vil jeg prøve å bruke så lite som mulig..

Skrevet

Jeg svarte også mellom 3000-5000.

Brukte litt mer siden jeg var med på russebil, men vi fikk solgt den for det samme som vi ga - så ingen tap der :Hehe: Unntatt små utgifter da og bensin.

Jeg er ikke så stor på alkoholinntaket - der er jeg ganske billig i drift og har ikke behov for å bli møkkings, så jeg sparte nok litt inn der også i forhold til andre.

Du trenger jo ikke kjøpe alle russeklær som finnes. Holder med russedrakten i lange baner.

Skrevet

Jeg har hittil brukt ca 600kr. Jeg er ikke med på russebil så sparer litt der, og har bare det mest nødvendige av russeutstyr/klær.

Gjest Virvel
Skrevet

Det varierer enormt, da... Selv er jeg på en lavbudsjettbuss hvor vi har betalt 5000 hver (vi er 14 personer). Så har jeg vel brukt omtrent 1000 kr på klær, pluss russekort (par hundre, husker ikke helt), og selvfølgelig Tryvannspass (400) og billett til landstreffet i Kongeparken (ca 500).

Jeg vil råde deg til å legge av litt penger med jevne mellomrom. Det dukker garantert opp uforutsette utgifter... :sjarmor:

Skrevet

Jeg stemte fra 3000-5000kr.Da var der omkring jeg lå da jeg var russ.

Skrevet

Jeg brukte vel 800 kr på klær og 500 på russekort. Var ikke med på noen bil/buss, så jeg brukte ikke noen penger der. Brukte vel 1000-1500 på drikke + tusenfryd. Og 1000 kr på russeball.

Og sikkert litt til dilldall, så kanskje 3-4000 kr.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg er selv russ. har gått til innkjøp av en van som kostet 25 000 kroner. men pga sponsorer har det kun kostet oss hver 2000.

så er det klærne,det kostet meg nok 1500.

russekort ca 200.

så er det et tryvannspass på 400

et legg på 250

og gjerne også stavangertreffet 600

+ mat overnatting og drikke både her og der! og for å ikke glemme bensin da¨!

med andre ord,det går ganske masse penger. men det er littå tjene på om du tar en van eller bil istedenfor en buss!

'

kos deg! det er kjempe gøy, men dyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...