Kahlan Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 (endret) Er det noen som har trent Forza påElixia her? Jeg lurer på hva den type tresverd de bruker der heter og om noen vet hvor jeg kan få tak i det. Endret 18. april 2008 av Kahlan
Kahlan Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 (endret) Mulig, men trodde det var en blokk (stop av angrep) Endret 18. april 2008 av Kahlan
Gjest Golden Girl Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Nei. Det heter Forza på Elixia. Kan desverre ikke hjelpe med sverd-spørsmålene dine.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Nei. Det heter Forza på Elixia. Det er det vel ingen som bestrider her
Gjest Golden Girl Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Det er det vel ingen som bestrider her Ikke? Ok, da har jeg misforstått. Trodde Gjest over mente at treningen het Kendo, ikke sverdet.
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Ikke? Ok, da har jeg misforstått. Trodde Gjest over mente at treningen het Kendo, ikke sverdet. Spørsmålet stilt var hva tresverdet het. Hvor vanskelig kan det være? Du fikk åpenbart med deg spørsmålet som ble stilt, du svarte selv at du ikke har noe å bidra med.
Gjest Golden Girl Skrevet 19. april 2008 #8 Skrevet 19. april 2008 Spørsmålet stilt var hva tresverdet het. Hvor vanskelig kan det være? Du fikk åpenbart med deg spørsmålet som ble stilt, du svarte selv at du ikke har noe å bidra med. Svært så frekke i kjeften vi er i dag, da... Prøvde bare å hjelpe, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #9 Skrevet 20. april 2008 Leste bare i et blad om det, men det er et av disse sverdene. Lignet mest på bokken i form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå