Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat faatt hoere at i Frankrike finnes det hoteller der elskere som vil ha sex kan sjekke inn for feks bare en time i loepet av dagen. Har jo hoert at utroskap er mye mer akseptert der, men visste ikke at det fantes slike "strukturer" som gjoer det enklere og dermed paa en maate bygger opp under utroskap, ble faktisk litt sjokkert! Er det jeg som er naiv/dum, eller er slike hoteller helt vanlig? Jeg trodde slikt bare fantes i typisk Las Vegas... Finnes det ogsaa i Norge? Eller er det franskmenn som er spesielle paa ogsaa dette omraadet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

I norge er det mulig å få seg dagrom på de fleste hoteller.. Jeg jobbet på et hvor vi solgte ganske mange slike.

Da kan du ha rommet i en time eller to timer.. fram til et visst klokkeslett på dagen.

Er billigere enn nattrom og passer perfekt for utro mennesker, På det hottellet ble det som oftest brukt av innvandrer-ungdom som ikke var enige i forbudet mot sex før ekteskapet som deres religion og foreldre ønsket.

Endret av Jigva
Gjest MasseUtroErfaringer
Skrevet

Man behøver da ikke bo en hel natt på hotell? Det er fritt fram på alle norske hoteller å sjekke inn f eks kl 15.00, betale for en natt, knulle som bare faen med elsker/elskerinne i tre timer, og deretter forlate hotellet kl 18.00, og de to kåtingene kan dra hjem til hver sin familiekveld i heimen. Slik har jeg gjort mange ganger

Gjest Gjester
Skrevet

Jeg trodde de fleste hoteller var litt negative til dette ettersom det er et tilbud prostituerte ofte benytter seg av...?

Gjest MasseUtroErfaringer
Skrevet
Jeg trodde de fleste hoteller var litt negative til dette ettersom det er et tilbud prostituerte ofte benytter seg av...?

Et hotell kan jo ikke forutsette at en gjest som boker seg inn og leverer kortet sitt for registrering, har til hensikt å være der i tre timer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...