Gå til innhold

Squirting av anal stimulering?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som får veldig tissetrang etter å blitt stimulert analt? Det er så ille at jeg må slutte å stimulere klitoris fordi jeg føler at det går galt. Har jo veldig lyst til å utforske dette, men har til nå opplevd det på steder som jeg ikke kan slippe meg løs. :sukk:

Er det flere enn meg som har det sånn?

trodde nemlig at g-punktet måtte stimuleres for å sprute jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Nyskjerrig_M
Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg hentet dildoen og brukt den bak, samtidig som du leker med clitoris... La det stå til. Se hva som skjer ;)

Gå en tur på toalettet og tisse før du begynner ;)

• 5 måneder senere...
Skrevet
Er det bare jeg som får veldig tissetrang etter å blitt stimulert analt? Det er så ille at jeg må slutte å stimulere klitoris fordi jeg føler at det går galt. Har jo veldig lyst til å utforske dette, men har til nå opplevd det på steder som jeg ikke kan slippe meg løs. :sukk:

Fått prøvd det ut?

Skrevet
Fått prøvd det ut?

Ikke noe særlig nei, men andre ting som får meg til å sprute :lur:

Gjest billcat
Skrevet

Madamen spruter som en foss av anal om hun ligger på rygg med beina bøyd helt opp.

Vaske tak og vegger nivå..

Så, la det stå til, men greit å ha noen håndklær parat. :gjeiper:

Skrevet

Mmmmmm... deilig:) Men har ikke fått d til analt, enda:)

Gjest Gjest..
Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=367574

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn, så spruter jeg når jeg har analsex i fylla....aldri når jeg er edru. Har sikkert noe med at jeg klarer å slappe helt av og bare nyte når jeg har drukket....

Gjest Huleforskern
Skrevet

Dette var svært intressante erfaringer, dere. Jeg har opplevd at kona har sprutet noen ganger, men det har alltid skjedd når jeg har fingret henne litt i analen mens vi holder på. Spennende!

Skrevet

Her ser vi de beste sidene ved et forum som dette, at mennesker av begge kjønn kan utveksle erfaringer om ting det sjelden snakkes om. Bra!

Skrevet
Her ser vi de beste sidene ved et forum som dette, at mennesker av begge kjønn kan utveksle erfaringer om ting det sjelden snakkes om. Bra!

Er det hatten til Hitler du har som avatar?

Skrevet
Dette var svært intressante erfaringer, dere. Jeg har opplevd at kona har sprutet noen ganger, men det har alltid skjedd når jeg har fingret henne litt i analen mens vi holder på. Spennende!

Dama mi er sååååå misundelig på de som kan squirte,men det nytter ikke å øve heller med hun,hun trur jeg blir lei etter kun khun ikke å tenke på noe annet,hun klarer ikke å slappe av å nyte.

Herregud nå er han sikkert lei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...