Gå til innhold

HVA ER DOLLAR KURSEN FOR TIDEN?

Gjest Gjest_jente:)

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente:)

Hei folkens lurer litt er det dumt og bestille louis vuitton veske fra louisvuitton.com sparer jeg egentelig ikke pa det siden dollar kursen er lav? men hva med toll da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 USD er i dag 5.0387 NOK.

Jo lavere kursen er, jo billigere blir det å handle med USD.

Toll vil du nok ikke slippe unna, i og med at en Louis Vuitton-veske koster over 200kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 USD er i dag 5.0387 NOK.

Jo lavere kursen er, jo billigere blir det å handle med USD.

Toll vil du nok ikke slippe unna, i og med at en Louis Vuitton-veske koster over 200kr.

Hei takk for svar hmm er enig der men vet du hvor mye det blir i toll vist vesken koster 5000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollavgiften er vel 10,6%. Hvis vesken koster 5000 blir tollavgiften 530 kr. I tillegg må du betale 25% mva. Dette blir 1250 kr. Da er du oppe i 6780 kr for veska. Og da har jeg ikke regnet med avgiften posten/evt. annen aktør tar for beregning av fortolling og mva. Jeg vet ikke hvor stor denne avgiften er.

Norge er et herlig land!

Endret av Anemsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollavgiften er vel 10,6%. Hvis vesken koster 5000 blir tollavgiften 530 kr. I tillegg må du betale 25% mva. Dette blir 1250 kr. Da er du oppe i 6780 kr for veska. Og da har jeg ikke regnet med avgiften posten/evt. annen aktør tar for beregning av fortolling og mva. Jeg vet ikke hvor stor denne avgiften er.

Norge er et herlig land!

Takker i gjenn for svar ... uff da venter jeg heller til jeg reiser til en louis vuitton butikk

Norge er et herlig land ja :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker i gjenn for svar ... uff da venter jeg heller til jeg reiser til en louis vuitton butikk

Norge er et herlig land ja :sukk:

De har Lous Vuitton butikk i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor bestille fra utlandet? Vi har jo Louis Vuitton i Norge og! Butikken i Akersgata i Oslo kan sikkert sende deg en vare om du bare betaler med kredittkort. Louis Vuitton koster omtrent det samme i alle land, så med mindre du f.eks. skal til USA og kan tjene på dollarkursen er det ikke mye poeng i å handle i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Thea_*
Hvorfor bestille fra utlandet? Vi har jo Louis Vuitton i Norge og! Butikken i Akersgata i Oslo kan sikkert sende deg en vare om du bare betaler med kredittkort. Louis Vuitton koster omtrent det samme i alle land, så med mindre du f.eks. skal til USA og kan tjene på dollarkursen er det ikke mye poeng i å handle i utlandet.

Hva er nettadressen til butikken i Norge da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Louis Vuitton tilbyr ikke netthandel i Norge, så du kan ikke bestille fra louisvuitton.com eller eluxury.com. De sender ikke hit. Det samme gjelder Louis Vuitton's nettbutikker for Frankrike, Tyskland og UK, de sender bare i "sitt" land.

Den norske butikken har ingen egen nettadresse eller epost adresse, men ønsker du å bestille varer fra dem er det bare å ringe butikken i Oslo på telefon 22 82 88 00, så hjelper de deg med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...