Gå til innhold

hvorfor?

sebra

Anbefalte innlegg

hvorfor er det sånn at enkelte mennesker bare faller man for med en gang, selv etter en kveld...så forsvinner de ut av livet ditt i nærmere 1-2 år...og når de kommer tilbake blusser følelsene like fort opp igjen som sist....også klarer man ikke å oppføre seg normalt i dems nærvær...

måtte bare få ut litt frustrasjon...føler at jeg har snakka vennene mine ihjel om han så da må jeg få det ut på andre steder..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen ganger her i livet møter man noen som treffer en streng inne i seg, på en annen måte enn andre gjør.

Disse menneskene har noe ved seg som gjør at følelsene settes i sving, uten at man kanskje helt kan sette fingeren på hva det er.

Jeg har det sånn med en eks. Vi var ikke sammen mer enn et halvt år, vi ble enig om å gå hver vår vei, til tross for at vi er veldig glad i hverandre. Mange andre faktorer som gjorde ting vanskelig for oss å være sammen.

Vi har fortsatt kontakt som venner, jeg er fortsatt veldig glad i han, og han i meg. Det kommer jeg nok alltid til å være, selv om det ikke blir noe kjærlighetsforhold mellom oss igjen.

Noen mennesker setter dypere spor enn andre, og det er jeg glad for. Det er flott å føle ekte godhet for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...