2008brud Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 http://youtube.com/watch?v=s0vjLtjqryk&feature=related Hadde du turd å melde deg på dette programmet? Herreguud så pinlig!
Carebear1 Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 http://youtube.com/watch?v=s0vjLtjqryk&feature=related Hadde du turd å melde deg på dette programmet? Herreguud så pinlig! Pinlig er en ting, men at dette programmet i det hele tatt blir sendt på tv er særdeles bekymringsverdig, spør du meg. Dette er virkelig prototypen på programmer som profiterer på andres ulykke. Jeg mener å erindre at dette programmet skal komme på norsk tv - håper i såfall at det er en adskillig mer uskyldig variant enn dette. Alt annet er skammelig å sende på tv!
2008brud Skrevet 18. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2008 Når folk er så dumme at de stiller opp så..
Carebear1 Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Når folk er så dumme at de stiller opp så.. Et show av denne typen kunne vært underholdende med LANGT snillere spørsmål! Dette programmet går jo inn for å ødelegge. Publikum buer når de ikke får høre svaret på et spørsmål som kan lage skikkelig brudulje! Jeg synes rett og slett ikke det er moro å se andre mennesker gjennomgå noe slikt foran millioner av mennesker på tv. Mulig jeg er sær.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jeg synes ikke det virker fristende, nei, ikke orker jeg se på sånt heller. Jeg er ærlig om det meste, og hadde ikke hatt problemer med å svare på spørsmål rundt forholdet mitt, jobb og familie. Men jeg har da alltids ting fra fortiden (mobbing etc) de sikkert ville dratt fram for å gjøre programmet interessant. Ellers takk.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 (endret) Akkurat slike ting som det der er kanskje like greit at slikt faktisk kommer ut. For de som ikke har noe særlig å skjule så gjør jo ikke et slikt show noe særlig. Tviler på at ville funnet noe rart som jeg ikke hadde turt å svare på om jeg hadde vært med. Og regner med at det neppe blir slik i norge. Dette kan da umulig være normalt med disse spørsmålene i programmet. Endret 30. april 2008 av Gjest
Gjest Roxie Hart Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Nei, dette må jeg si var et fælt og ikke minst pinlig program. Det blir vel en tammere versjon hvis det kommer til Norge, men jeg synes det er på grensen uansett. Men som sagt over, folk vet vel hva de melder seg på? Selv om jeg ikke har noe stort å skjule, ville jeg aldri i livet utlevere meg slik på TV.
theamoren Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 (endret) her også... huff Her Endret 5. mai 2008 av theamoren
Gjest78 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Jeg hadde turt å være med, har ingenting jeg ikke hadde greid å si sannheten om på TV, selv om det sikkert hadde kommet opp noe pinlig. Men jeg hadde vel heller aldri blitt plukket ut til programmet, de finner vel fram til noen som har noe å skjule. Men de er jo passe dumme da om de stiller opp i et slikt program, og har vært utro eller noe sånt. De vet jo alle spørsmålene de kan få også, siden de har blitt spurt de under løgndetektortesten. Endret 5. mai 2008 av Lady Lovelace
theamoren Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 må jo være om de ønsker skilsmisse... men det er jo fryktelig dårlig gjort overfor partneren!
Gjest Kaya83 Skrevet 7. mai 2008 #11 Skrevet 7. mai 2008 Pinlig! Jeg håper virkelig ikke det kommer til Norge, for jeg tror faktisk at enkelte i Norge er så dumme at de melder seg på, og jeg hadde skammet meg så forferdelig på dems vegne..
MarianneE Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Pinlig! Jeg håper virkelig ikke det kommer til Norge, for jeg tror faktisk at enkelte i Norge er så dumme at de melder seg på, og jeg hadde skammet meg så forferdelig på dems vegne..
MarianneE Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 I Dagbladet idag står det at TVNorge søker deltagere....
Wonders Skrevet 11. mai 2008 #14 Skrevet 11. mai 2008 nei, men i norge ville jeg trodd publikum var mer tause, og ikke så jævlige spørsmål- man vil jo le, ikke vrenge seg av for mye info. Mye er mer ubehaglig og unødvendig enn underholdene. Sjokkfaktoren er lagt veldig feil her.
Tabris Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg så de første minuttene av videoen, men måtte bare lukke vinduet. Helt forkastelig, både av deltakerne og publikum. Dette, sammen med Jerry Springer-type show, er våre dagers gladiatorkamper. Endret 11. mai 2008 av Tabris
henine Skrevet 12. mai 2008 #16 Skrevet 12. mai 2008 Dette er noe av det verste jeg har sett. Og TvNorge som søker deltagere. Jaja, får se om det er noen som melder seg på. Jeg hadde aldri gjort det.
Bloodless Skrevet 13. mai 2008 #17 Skrevet 13. mai 2008 Aldri i livet om jeg ville meldt meg på, men det finnes jo folk som gjør alt for å komme på tv.
Alice Ayres Skrevet 13. mai 2008 #18 Skrevet 13. mai 2008 Dette er et program som bare funker hvis man i etterkant fortsatt kan være sånn noenlunde anonym - og det er ikke like enkelt i Norge som i USA skulle jeg tro, eller andre land som har flere enn fire millioner innbyggere. Er enig i at dette er over grensen for hva jeg synes er akseptabelt og ansvarlig, men er ikke overrasket over at dette konseptet ble unnfanget og så dagens lys. Er vel bare en forlengelse av reality-showene som har hatt en stor og trofast seerskare. Folk er villige til å gjøre mye rart for sine 15 minutter - og det vet vi jo allerede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå