Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hvor får jeg kjøpt denne tannkremen? Navnet er sikkert skrevet feil, men dere skjønner sikkert hvilken jeg mener.
Gjest Raptuza Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Har hørt at den skal vera ganske hard mot tenna.
Bokormen Skrevet 18. april 2008 #5 Skrevet 18. april 2008 Jepp, den inneholder slipemidler, som alle andre tannkremer som lover deg hvitere tenner, og sliter derfor ganske mye på tennene. Anbefales iallefall ikke om man har børsteskader/abrasjoner fra før.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 KJØP HELLER OPALESCENCE ELLER DR COLLINS TANNKREM.DEN FØRSTE SELGES HOS TANNLEGER I NORGE. INNERHOLDER IKKE SLIPEMIDDEL ,MEN PEROXIDECARBON. JEG BESTILLER PÅ DENTIST.NET
Gjest Bloom Skrevet 20. april 2008 #7 Skrevet 20. april 2008 Skal man få hvitere tenner av den? Funker det?
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2008 #8 Skrevet 21. april 2008 je,eg synes tennene er hvitere etter 1 mnd bruk. skal ikke skylle tennene etter siste skrubb,slik at det ligg lit igjen. vet om en tannlege som også la den i en tannbleking skinne ,og de ble hvitere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå