Failure Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei! Nå har jeg virkelig tatt meg sammen, og jeg er på min så og si andre dag på min diett. Jeg har lagt meg på noen vinterkilo, og vil veldig gjerne føle meg vel til sommeren, og til kjæresten min kommer hjem. Jeg har vært litt i byen og sett på klær jeg vil kjøpe når jeg når mitt mål. Her kommer jeg til å legge ut bilder for å se fremgang, og legge ut bilde av de klærne jeg vil passe inn i (som jeg forsåvidt gjorde før vinteren kom..hihi) I dag 18 april 2008: Vekt - ukjent (jeg har ikke veid meg på evigheter, og for meg er det kun tall) Mål - Komme inn i yndligsbuksa mi som er i str 28 "miss sixty" Det må gjerne være litt stram, men det viktigste for meg er å bare får plass til rumpa mi. Høyde -161 cm over bakken. I dag har jeg spist: En brødskive med ost og skinke, og drukket 0,7 x 2. Jeg takker for alle motiverende ord, og jeg skal holde dere oppdatert om min fremgang de kommende ukene. Hvis det er noen som ønsker å henge seg på, så er dere mer enn velkommen men siden det er så mange andre tråder, så regner jeg med at det blir få .
Failure Skrevet 18. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. april 2008 (endret) Og her er buksa jeg forguder. http://i31.tinypic.com/j64s1s.jpg Innlegget er redigert i henhold til Kvinneguidens regler om bildebruk. Veslejenta - moderator Endret 19. april 2008 av Veslejenta
Gjest Bolledeig Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Tror ikke det er lov å bruke img-tagger. Men dette hadde kanskje vært mer passende i dagbokforumet...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå