*Lavendel* Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Har du et farlig begjær?? Klikk på linken og finn det ut .... http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...001&item=234830 Mitt resultat... Lite Begjær... Du har lite begjær. I kjærlighet, er du sindig,- også når du blir avvist. Du har ingen problemer med å slippe taket, og godtar at kjærlighet en gang må ta slutt. Kanskje blir du litt lei deg, men sorgen,- hvis man kan kalle den det, er langt ifra altoppslukende.
Gjest Hilde K S Skrevet 11. mai 2003 #5 Skrevet 11. mai 2003 Hadde lite begjær jeg også. ( Ifølge testen - ikke slik jeg oppfatter meg selv ) Hvordan blir man normal i en slik test ? Ved å true en kollega med kniv eller å koke eksens gullfisk ?
*nora* Skrevet 11. mai 2003 #6 Skrevet 11. mai 2003 Hadde lite begjær jeg også, tror det var det der med å koke noens kjæledyr som gjorde utslaget. Jeg har nemlig masse begjær
Gjest Duchess Skrevet 12. mai 2003 #8 Skrevet 12. mai 2003 Lite begjær. Du har lite begjær. I kjærlighet, er du sindig,- også når du blir avvist. Du har ingen problemer med å slippe taket, og godtar at kjærlighet en gang må ta slutt. Kanskje blir du litt lei deg, men sorgen,- hvis man kan kalle den det, er langt ifra altoppslukende. Nåja- ikke helt enig i det nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå