Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Hei alle kreative KG-damer. Jeg har tenkt å male yttergangen i helga, men ønsker noe kreativt. Har tenkt å male gangen lys, lister skal være hvit. Gangen er bare 3 kvm, ganske liten altså. Så kommer den kreative delen:) Jeg har lyst å gjøre noe mer enn å bare male lyst. Har tenkt å male sirkler i en annen lys farge på veggen. Hva tror dere? Har dere noen andre forslag og ideer blir jeg kjempeglad.
iden Skrevet 21. august 2008 #2 Skrevet 21. august 2008 en liten ide jeg har brukt i min gang... malte en stumtjener på veggen rett ved inngangsdøra - utrolig vittig når folk kommer på besøk og skal henge noe fra seg:) overraskende mange som går 5på!! (har bare malt den helt svart uten noen valører...)
Octavia Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Kan du male brede langsgående striper, for å "forlenge" den visuelt?
Ce'Nedra Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg synes det er kult med en tapetlengde midt på en vegg, det ser veldig stilig ut.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Når rommet er så lite bør du holde deg til en lys farge. Bryter du av med mønster vil det fort bli rotete. Kjøp heller noen flotte knagger eller bilder til å gi gangen et personlig preg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå