Ingy Skrevet 10. mai 2003 #1 Skrevet 10. mai 2003 Er det noen som vil si natta til meg? Skal snart krype til køys. Gubben er borte i helga og det er så rart å legge seg uten å si natta til andre enn pusen Ingy
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #3 Skrevet 10. mai 2003 God natt, sov godt og drøm søtt :D Nattaklem fra meg
Ingy Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2003 Tusen takk! Dere er snille! :D Nå er tanna pussa og sengeteppet fjerna og jeg logger av. Vi sees nok i morra KG-kvinner! God natt til dere alle sammen, sov godt og takk for i dag! Klemmer, Ingy
Bertha Skrevet 10. mai 2003 #7 Skrevet 10. mai 2003 Visst er jeg på fæst... Men litt dannelse mot dem som er fornuftige er vel heller ikke å forakte? *lusker tilbake til en annen tråd*
LilleBille Skrevet 11. mai 2003 #10 Skrevet 11. mai 2003 Du vil vel gjerne at noen sier god morgen til deg også... det er kjedelig å våkne alene i helgen... Riktig god morgen ... det er nydelig vær ute.
Ingy Skrevet 11. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 11. mai 2003 Tusen takk for alle hilsner! God morgen alle sammen! Det er faktisk så bra vær uta at jeg vurderer å jogge -- over et år sia sist! Tror jeg tar med meg pusen og går ut. Sees! Ingy
LilleBille Skrevet 12. mai 2003 #13 Skrevet 12. mai 2003 .. og ble det joggetur??? - Eller ble det med tanken (som det pleier å bli for meg?) :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå