MarianneE Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Har allerede drukket et glass cola og sikler på sjokoladen i skapet. Shame on me! Hvilke tilsvarende "Synder" har du begått idag?
Gjest Lacuna Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Jeg har ingen "bør ikke"-matvarer når det gjelder sunnhet. Derimot må jeg helst holde meg unna melkeprodukter og aller helst også hvetemel, pga. magetrøbbel. Hittil i dag har jeg derimot vært flink.
rugrat Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 En Bixit med sjokolade og en liten pose snack-a-jacks salt.
Gjest Rosin Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Ingenting (så langt) i dag. Men her forleden var det både sjokolade og store mengder appelsinjuice (ja, litt er vel ikke usunt, men store mengder er jo ikke så veldig mye mindre sukker enn brus ?? ).
Gjest Indo Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 I går kveld spiste jeg ei plate Crispo (type største i butikken) hoho...DEN angrer jeg på nå=)
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 Søt og god yoghurt, nesten som dessert. Namme....... Tror jeg skal på butikken å kjøpe Stratos,- er på tilbud idag.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Vel, for det første droppet jeg frokost til fordel for et kvarter ekstra i sengen *FY* Og så etter jeg kom hjem fra jobb, har jeg proppet i meg en Sportlunch og litt potetgull, og nå sikler jeg på en mazariner i skapet.... Men huff nei, har vært nok fy-mat i dag. I morgen skal det jogges
Jane F. Skrevet 18. april 2008 #9 Skrevet 18. april 2008 spiste en halv kjøppizza til lunsj/frokost, og spiste en halv pose marsmellows for en time siden :s and thats about it.. (alt jeg har spist i hele dag når jeg tenker meg om) hmm jeg burde lage meg noe å spise :o
Vixenia Skrevet 18. april 2008 #10 Skrevet 18. april 2008 En stor bolle med pistasje is.... Mmm.... Nam nam
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #11 Skrevet 18. april 2008 Boller til frokost er ikke vanlig her, men pga en dårlig dag var det greit. Ellers har jeg tenkt til å drikke øl og festrøyke, om ikke med god samvittighet, så med en liten faen i meg.
FantasDick Skrevet 18. april 2008 #13 Skrevet 18. april 2008 Jeg har lov til å spise alt jeg har lyst på, jeg.
Gjest Veronica22 Skrevet 19. april 2008 #14 Skrevet 19. april 2008 Jeg har lov til å spise alt jeg har lyst på, jeg. Det kan nesten jeg også ! Idag var det ca. 70 g daimsjokolade som var "fyfy"-maten Jeg er ikke noen ekstrem-slanker, men passer på hva jeg spiser! Jeg trener nesten aldri da.. Kommer ikke i gang. Men jeg har gått ned 9 kg siden påska , *stolt*!! Is ser jeg ikke på som fyfy i det hele tatt! Det spiser jeg så mye jeg orker av!
Gjest hyggelig Skrevet 19. april 2008 #15 Skrevet 19. april 2008 idag har jeg stappet i meg halve posen med smågodt som skulle være til i kveld, kjøpt en pose dumle og to store japp sjokolader som jeg skal lage muffins av (d skal være fyllet,tenkte jeg)... blir en kalorifylt kveld,ja.. nevnte jeg at vi i tillegg skal ha hjemmelaget pizza til middag? huff.... men så godt da!
IloveNY Skrevet 19. april 2008 #16 Skrevet 19. april 2008 Vel jeg hadde meg en liten bytur i går kveld/natt hvor det ble en del kalorier fra alkohol som jeg burde har droppet... Pluss at i fyllehodet mitt var det en god ide å spise en hamburger på burger king pluss en hel sånn liten pose smash på vei hjem fra byen... Og idag har jeg jammen meg klart å stappe i meg en daim sjokolade i tillegg! Jeg må skjerpe meg!
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #17 Skrevet 19. april 2008 Vel jeg hadde meg en liten bytur i går kveld/natt hvor det ble en del kalorier fra alkohol som jeg burde har droppet... Pluss at i fyllehodet mitt var det en god ide å spise en hamburger på burger king pluss en hel sånn liten pose smash på vei hjem fra byen... Og idag har jeg jammen meg klart å stappe i meg en daim sjokolade i tillegg! Jeg må skjerpe meg! Hyggelig: Vel jeg hadde meg en liten bytur i går kveld/natt hvor det ble en del kalorier fra alkohol som jeg burde har droppet... Pluss at i fyllehodet mitt var det en god ide å spise en hamburger på burger king pluss en hel sånn liten pose smash på vei hjem fra byen... Og idag har jeg jammen meg klart å stappe i meg en daim sjokolade i tillegg! Jeg må skjerpe meg! Jeg er stolt av dere jeg! Alle har sånne utskeielser , det er ikke verdens undergang!! NYT LIVET!
Gjest Reka Skrevet 19. april 2008 #18 Skrevet 19. april 2008 Ingenting hittil.. Men jeg skal på kose kveld med noen venner i kveld så...
Gjest GinaTricot Skrevet 20. april 2008 #19 Skrevet 20. april 2008 Oisann , haha. Igår ble det visst ca. 80 gram twist , en bolle italiensk is og 2 og en halv Yade sjokoladeplate!! (250 gram) Jada , sånn kan det gå Men sitter igjen med god samvittighet ^^ Jeg er jo ett menneske , og nyter livet. GO veronika22!!
Gjest Casey Skrevet 20. april 2008 #20 Skrevet 20. april 2008 Det er dagen derpå i dag...og da kan man spise det man vil, nesten. Snacks, sjokoladeis og mye annet. I tillegg til all nattmaten etter all rødvinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå