Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest et sted at det ikke anbefales pudder eller lignende når man har litt rynker og linjer i ansiktet, fordi det kan fremheve det. Noen mineralfoundatioener blir litt pudrete, og jeg ser jo at det ikke akkurat hjelper huden, annet enn at det jevner fargen. Mineralfoundation skal jo smelte inn i huden, så den blir vel litt annerledes enn vanlig pudder eller? Hva er deres erfaringer her?

Jeg syns ikke ID er så ille sånn sett, men den klør og irriterer huden min, så den kan jeg ikke bruke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Rabrabara_*
Skrevet
Jeg har lest et sted at det ikke anbefales pudder eller lignende når man har litt rynker og linjer i ansiktet, fordi det kan fremheve det. Noen mineralfoundatioener blir litt pudrete, og jeg ser jo at det ikke akkurat hjelper huden, annet enn at det jevner fargen. Mineralfoundation skal jo smelte inn i huden, så den blir vel litt annerledes enn vanlig pudder eller? Hva er deres erfaringer her?

Jeg syns ikke ID er så ille sånn sett, men den klør og irriterer huden min, så den kan jeg ikke bruke.

Jeg er 30 og har noen linjer som jeg syns er blitt mer fremhevet etter at jeg begynte å bruke ID foundation. Huden blir flott ellers, men jeg syns både porer og linjer blir mer tydelige.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns linjer bare blir tydeligere når man tar på for mye.

Skrevet
Jeg er 30 og har noen linjer som jeg syns er blitt mer fremhevet etter at jeg begynte å bruke ID foundation. Huden blir flott ellers, men jeg syns både porer og linjer blir mer tydelige.

ID er "kjent" for å fremheve porer.

Skrevet

Da har du feil farge.....

Det er nok ikke ID som klør, men børsten av naturhår......

Prøv en av de andre som er syntetiske, funket for meg. Er 36, har aldri merket at linjene blir mer markerte av ID`n.....

Skrevet

En kan faktisk reagere allergisk på bismuthen som er i ID sin mineralfoundation. Da ofte med kløe og ubehag.

Glo skal ha mindre bismuth, Make up store og KMM sine for eksempel, er uten.

Det kan kanskje hjelpe på å ha en god fuktighetskrem under make-upen?

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

På en dårlig dag klør jeg som bare juling av ID, mens med Glo, Kiss Me og Lumiere opplever jeg ikke dette. Og jeg bruker akkurat de samme kostene. Så den hypotesen at at det er kostene som gir kløe, tror jeg mindre enn null på, for den er falsifisert via nøye gjennomførte tester. :fnise:

Endret av Lacuna
Skrevet

Kan forresten nevne at ID sin kabuki var såpass grov på meg at den lagde små "rifter" i huden. Da svei det. Det klødde ikke hos meg. Jeg bruker heller en mykere kost fra Kiss Me (KMM).

Skrevet

Jeg bruker også samme kost på ID og KissMe, og klør ikke av sistnevnte ;)

Skrevet

syns også at linjene blir fremhevet med id.. men foreløpig har jeg ikke funnet noe jeg liker bedre..

Skrevet

Kanskje du vil like Make up store sitt løse?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...