cbrun Skrevet 18. april 2008 #1 Skrevet 18. april 2008 Klarer ikkje å bestemme meg for om eg vil ha kremfarga, rosatoner eller djupraude roser.... Kva skal du ha og korleis skal den sjå ut?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. april 2008 #2 Skrevet 18. april 2008 Klarer ikkje å bestemme meg for om eg vil ha kremfarga, rosatoner eller djupraude roser.... Kva skal du ha og korleis skal den sjå ut? Jeg skal ha en lang dråpeformet bukett med rosa orkideer og noe grønt i.
Gjest smotti Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Jeg skal ha en bukett som består av ett virvar av sølvtråder som henger litt nedover med masse svarowski krystaller i, med 3-4 store orange/rosa/fersken farga roser og 3-4 oransje aktige orkideer.... Ingenting grønt her nei...
LilleSiri Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Jeg vil ha brudelør, lysrosa- og kremroser og blader, i dråpeform :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Liten rosa rund bukett med roser og gerbera, og noen tynne "fisketråder" som henger ned med små rosa blomster. Jeg kjører knall rosa:)
cbrun Skrevet 19. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. april 2008 OK Takk for svar, no he ej funne ut at ej vil ha kremfarga roser, spurte sambo og han syns de va finast :rødme: Legger ut noken bilder av bukettar ej syns e fine http://tinypic.com/view.php?pic=14v2fr&s=3 http://tinypic.com/view.php?pic=vpyfpy&s=3 http://tinypic.com/view.php?pic=ogz2w5&s=3 Fin den siste me, men den e i rosa. Fint viss dokke kan legge ut bilder av fine bukettar
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2008 #7 Skrevet 19. april 2008 Hei! Jeg syns den første av linkene dine var veldig fin De andre syns jeg ble litt voldsomme på et vis. Syns forøvrig det er blodharry med buketter som er formet som et hjerte! Og i hvertfall de som er røde roser formet som hjerte.. De minner meg forøvrig kun om begravelse.. men nok om det. Jeg tror jeg skal ha en liten nett bukett, som ser litt sånn plukket på enga ut, (bare at den ikke er det på ordentlig litt sart rosa, kanskje noe smått og blått, offhvitt og litt grønt. Skjønner at ikke dette er alles greie altså Forøvrig syns jeg man skal gjøre som med vesker.. Er man litt stor, så kan man klemme til med en litt stor bukett. Men er man nett eller liten, da bør man også nedjustere bukettvolumet! Har sett mange bilder av små nette bruder som nesten forsvinner bak blomstene! Og det ser litt dumt ut. Også må alle huske å bære litt på en bukett i speilet, det er jo ikke spesilet naturlig for folk å gå rundt med en kvast blomster, så det er jo ikke så rart at det ikke ser så bra ut på bryllupsdagen når man aldri har gått rundt slik før. Og det jeg sikter spesielt til, senk armen litt da kvinne! Hold buketten litt lavt, ikke dekk til "bryst-partiet" med kvasten, dette er ofte den mest forseggjorte delen av kjolen, og det er kjedelig å ikke ha den med på bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå