Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt opptatt av hva jeg putter på huden min..Så er på jakt etter en selvbruner som er beregnet for ansikt eller ansikt & kropp fra hudpleiesalong.Har prøvd Id sin Faux tan..Synes jeg ble litt grønn nesten av den..Liker ikke å godt spray heller..Synes det er vanskelig å påføre.Håper dere har masse bra tips nå!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Jeg skulle til å anbefale Faux Tan... :fnise:

Selv bruker jeg også mest produkter fra hudpleiesalong, men av selvbrunere bruker jeg parfymerivare. Jeg veksler mellom Guerlain Terracotta, som er beregnet både til ansikt og kropp (en slags kremgele som er farget), og Clarins Liquid Bronze, som er en melk som gir en veldig lett fargetone. :)

Endret av Lacuna
Skrevet

TURBO TAN:) fantastisk både til kropp og ansikt..

Koster 299,-

Skrevet
TURBO TAN:) fantastisk både til kropp og ansikt..

Koster 299,-

Hen får man kjøpt denne??Og er det en krem eller spray?:)

Skrevet
Jeg skulle til å anbefale Faux Tan... :fnise:

Selv bruker jeg også mest produkter fra hudpleiesalong, men av selvbrunere bruker jeg parfymerivare. Jeg veksler mellom Guerlain Terracotta, som er beregnet både til ansikt og kropp (en slags kremgele som er farget), og Clarins Liquid Bronze, som er en melk som gir en veldig lett fargetone. :)

Hihi,typisk;-P

Selvbrunere fra parfymeri reagerer jeg ofte på.Liker heller ikke å ha produkter med så sterk parfymelukt i ansiktet.Men takk for svar fordet om:)

Gjest Lacuna
Skrevet
Hihi,typisk;-P

Selvbrunere fra parfymeri reagerer jeg ofte på.Liker heller ikke å ha produkter med så sterk parfymelukt i ansiktet.Men takk for svar fordet om:)

Clarins Liquid Bronze er ikke sterkt parfymert. Jeg er veldig følsom for parfymerte produkter (var tydeligvis hund i et tidligere liv), og denne takler jeg utmerket. Jeg har faktisk kjøpt den flere ganger, noe som er unikt. Forsøk å få tak i en prøve, så ser du selv hvorfor den er så populær. Det franske navnet er forresten Eau Lactee, og den koster litt over 200 kroner i parfymeri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...