Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en link på nettstedet Kudos om at det var noen som anbefalte et sted hvor man kan få gratis sokker. Man blir abbonement men jeg har tenkt å avbestille etter første leveranse, da vil jeg få gratis sokker :ler:

Her er linken til gratis sokker

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anne_*
Skrevet
Fant en link på nettstedet Kudos om at det var noen som anbefalte et sted hvor man kan få gratis sokker. Man blir abbonement men jeg har tenkt å avbestille etter første leveranse, da vil jeg få gratis sokker :ler:

Takk for tipset, da var de bestilt :fnise:

Skrevet (endret)

Takk for tipset-diverse er herved bestilt :fnise:

Endret av Brukernavn
Gjest Gjest_Tale_*
Skrevet

Da har jeg kastet meg på bølgen også :jepp:

Skrevet

Jeg skal le hvis dere ikke klarer å få avbestilt igjen, men blir oversvømt av sokker :fnise:

Gjest Purple ii
Skrevet

Seriøst! Gidder dere virkelig registrere dere (og dermed få deres kontaktinfo inn i et register som sikkert blir brukt for reklame senere), for så å måtte melde dere ut igjen for ETT PAR SOKKER?

Glad jeg har råd til å kjøpe sokkene mine i butikken gitt!

Skrevet

Om du vil ta imot masse søppelpost etter å ha fått et par dårlige sokker, så værsegod. jeg var så dum å bestille for en evighet siden.....Du får aldri fred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...