Thomasine Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Jeg er på utkikk etter et hesteblad til ei jente som fyller 11. Tenkte jeg skulle kjøpe et abbonement... Hvilket blad er best? Finnes det flere?
absinthia Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Spørs om du er ute etter et fagblad eller tegneserieblad..?
Sharmita Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 Kanskje penny klubben kan være til interesse:) eller Wendy blader:)
rangi Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Min stedatter abonnerer på Wendy, hun er 12 år og elsker det bladet. Og stemor leser det også....
Thomasine Skrevet 18. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. april 2008 Har ikke peiling på hvilket type blad... En mellomting mellom fagblad og tegneserie er vel greit for en 11-åring. Skal sjekke ut Wendy...
PiPPi_ Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Wendy er ingen dum idé Selv var jeg ganske ivrig leser av det bladet i mine yngre dager. Så også at Pennyklubben var nevnt, dette er etter hva jeg kan huske en bokklubb hvor man får tilsendt en pakke hver måned med et par hestebøker og litt annet "stæsj" til både hest og rytter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå