Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 17. april 2008 #1 Del Skrevet 17. april 2008 Etter å ha lest utallige innlegg om utroskap på samliv fikk jeg en tanke. I disse innleggene er det drøssevis av mennesker som søker svar... Ektemenn og koner som lurer på om deres respektive bedrar dem. Elskere/elskerinner som lurer på om deres gifte elsker/elskerinne noen gang kommer til å forlate sin ektemann/kone. Er ekteskapet så dårlig som h*n hevder til sin elsker/elskerinne, eller er det bare for å få sympati og "trøst". Spørsmålene er mange, og svarene er få. Mitt forslag til løsning er et nettregister over elskere/elskerinner. Der kan elskere/elskerinner legge inn spørsmål og kommentarer: En tråd på denne nettsiden kan kanskje komme til å se slik ut: Hei, jeg ligger med "Knut fra Kløfta", er det noen som kjenner til ham? Er ekteskapet så dårlig at han er troende til å gå fra kona, eller kaster jeg bare bort tiden? Hei du. "Knut fra Kløfta" var sammen med meg i ett år før vi gjorde det slutt forrige uke. Han lovet at han skulle gå fra kona, men han gjorde det aldri. Forteller han deg at han og kona ikke har hatt sex på 3 år også? Ja, og at barna er eneste grunnen til at han blir. Forrige uke? Jeg ble da sammen med ham for 3 mnd siden... håper du ikke har SOS? Hei, jeg er kona til "Knut fra Kløfta", og jeg kan informere dere om at vi hadde sex 4 ganger i går, og 5 ganger hittil i dag... han kommer aldri til å gå fra meg, det trenger han heller ikke, for nå kaster jeg ham ut. Vil du ta ham, værsågod, men bare til informasjon: han snorker om natten, pusser tennene bare en gang i uka, og klarer aldri å treffe doskåla. Lykke til den som ender opp med ham. En slik nettside må da bare være vinn/vinn for alle parter? Ektemenn og koner får svar, det samme gjør elskere og elskerinner... De eneste som taper på en slik side er de som faktisk er i et forhold, og som er utro! Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fjasket Skrevet 18. april 2008 #2 Del Skrevet 18. april 2008 Hele landets befolkning burde ligge i det registeret for alle er vi potensielle elskere og elskerinner. Ingen har noen som helst garanti for at de ikke havner i den situasjonen selv om de fleste av oss klarer å unngå det. Og elskerinner er vel som forelskede kvinner ellers, de ønsker å tro på det mannen sier og velger derfor skylappene fremfor realiteten. Noen menn skilles også og elskerinne og mann blir gift, mens i mange tilfeller blir mannen hos kona likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily1 Skrevet 18. april 2008 #3 Del Skrevet 18. april 2008 Kjempeidé! Jeg mener å ha hørt at det finnes en tilsvarende side i USA, "chatingdogs.com" eller noe slikt. Men tenk på alle omskrivninger som må til for å unngå å krenke det sterke personvernet vi har i Norge. Det kunne ha blitt en god del "kreativ skriving" for å beskrive en person til gjenkjennelighet uten å bruke navn, alder og bosted. Og jeg kunne absolutt ikke vært moderator på en slik side, spesielt ikke hvis de har en regel på personangrep. Men overskriften er litt feil: den hadde vært mer dekkende om det hadde stått register for elskere/elskerinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 18. april 2008 #4 Del Skrevet 18. april 2008 Men da kunne jo enkelte skrytt på seg noen, bare for å hindre at noen andre fikk dem, eventuelt for å lage splid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 23. april 2008 #5 Del Skrevet 23. april 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 23. april 2008 #6 Del Skrevet 23. april 2008 Nei usj, då ville ein jo kunne finne ut kva det skulle vere! Trur ein del sit for mykje tid foran skjermen som det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darksun Skrevet 23. april 2008 #7 Del Skrevet 23. april 2008 Fint det der. Nå kan alle damer som blir litt såra for at ONS dems ikke ringer dem før to dager etterpå legge ut alle slags løgner om vedkommende. Og det er det som kommer til å skje ikke det andre. "hell hath no furry like a woman thinking she's scorned" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 23. april 2008 #8 Del Skrevet 23. april 2008 Kjære vene, hui og hai... Jeg vet at mannen min kan knulle hvem han vil når han måtte ønske. Det er en del at det å være to. Og jeg kan gjøre akkurat det sammen. Har jo ingen andre ønsker eller behov enn han, jeg. Han er ikke mere ond eller vond enn meg om noe skulle skjedd. Og konsekvensen og eventuell viten får vi ta oss imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
belle84 Skrevet 13. april 2012 #9 Del Skrevet 13. april 2012 Sidespranget.no og victoriamilan.no Hvordan jeg vet, facebook av alle ting. Annonser som popper opp på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå