Gjest Golden Girl Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Er helt hekta på spinning/xycling. Tar gjerne med meg iPod-en og setter meg på spinningsykkelen og kjører en time for meg selv. Men jeg er helt avhengig av funky musikk som driver meg videre (ikke nødvendigvis musikk jeg ville hørt på under noen omstendigheter ellers). Men så er problemet å finne gode sanger. Vil hermed starte en tråd hvor vi kan dele god spinning-musikk med hverandre. Noen som blir med??? Jeg starter. - Angels crying/This is the way/Life, E-type - Pump it/Ba Bump, Black Eyed Peas - Seasons Change/Left outside alone, Anastacia - Let's get loud, Jennifer Lopez - Blue, Reset - Sandstorm, Darude (En vinner når det skal gjøre vondt!) - The bongo song, Safriduo - Insomnia, Unfaithful - Smack my bitch up, Prodigy - Du hast, Rammstein - Lose yourself, Eminem - Bodyrock, Moby - Rock this party, Bob Sinclair - Freestyler, Bomfunk MCs - Stronger, Kanye West - I like to move it, ??? Nå er det deres tur!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2008 #2 Skrevet 23. april 2008 Jeg elsker å sykle til Without Breaking av Da Buzz Sweet thing med Mick Jagger :o)
Gjest Gjest, Stavanger Skrevet 27. august 2009 #3 Skrevet 27. august 2009 Her er noen andre du kan prøve som funker bra på mine spinning timer; Ain't no other man till you get enough - Christina Aquilera vs Michael Jackson mash-up av Bobby Martini. Free download; www.bobbymartini.co.uk If you seek Amy - Britney Spears Love sex magic - Ciara & Justin Timerlake Space Continuum - Fenomenon Dance wiv me - Calvin Harris Outta here - Esmee Denters Baracuda - Heart Hush hush - Pussycat dolls Waking up in vegas - Katy Perry Keep it Country - Thievery Corporation I gotta feeling - Black Eyed Peas Jai-ho - Pussycat Dolls (Slumdog Millionaire OST) Skater boy - Avril Lavigne My life would suck without you - Kelly Clackson Right round - Flo Rida Part of me - Chris Cornell James Bond Theme - Propellerheads Make a move on me - Joey Negro Gettin' jiggy with it - Will Smith Fight for your right to party - Beastie Boys Det viktigste er at låten fenger deg/ditt publikum, at den har en ryddig beat å trø til som passer øvelsen du skal kjøre (f.eks 4/4 takt i 70/130 BPM), og at den er ryddig produsert og ikke for lang. Mvh, Spinner
Gjest Bond Skrevet 29. august 2009 #4 Skrevet 29. august 2009 Det meste av Chemical Brothers kunne passe bra, har faktisk hørt på 'Surrender' album og tenkt at det som helhet kunne være skikkelig ok enkel spinningtime, man har jo alt fra sletta til skikkelig styrketråkk der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå