Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

'Naiv.Super' var den første jeg leste - og jeg humra meg gjennom den fra begynnelse til slutt - den er genial!! (Har til og med fått pappa'n min, som ikke har lesing av skjønnlitteratur på topp 10-lista si, til å lese den - og han leste den ut på et blunk!)

Leste deretter 'L', som var en liten skuffelse. Men så, noen år etter kom 'Fakta om Finland' - og den likte jeg kjempegodt! Får litt samme følelse for hovedpersonen der som han i 'Naiv.Super'.

'Tatt av kvinnen' skal leses like over eksamen, bestemte jeg akkurat nå!

Og Kurt-bøkene er virkelig festlige.

Konklusjon: Ja, jeg anbefaler Erlend Loe til de som har sansen for litt ironisk og 'monoton' humor. Jeg ville ha begynt med 'Naiv.Super', AnitaCath! :D

Skrevet

Jeg likte Naiv. super, men fikk litt overdose da jeg var midtveis i L. Syntes det ble litt for forutsigbart, selv om den var småmorsom til tider...Men Kurt-bøkene er jo bra, da!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Det ble litt mye vrøvel for min del, men helt ok lesning.

Skrevet

Jeg ville ha begynt med "Naiv.Super," "Tatt av kvinnen" og bøkene om Kurt (selv om de egentlig er for barn)... og så stoppet der! "L" syntes jeg ingenting om i det hele tatt, den skulle liksom være så morsom, men det blei bare krampeaktig :-?

God lesing!

Skrevet

Jeg likte naiv.super og L, men synes egentlig det er litt lite innhold i de. Det virker nesten som at han prøver å modellere hverdagsmennesker som ofte ikke har så mye innhold i livene sine. Men det er kanskje derfor mennesker leser bøker...

Tatt av kvinnen synes jeg var irriterende, på samme måte som jeg synes bridget jones er irriterende. Sånne fjåsete tafatte mennesker klarer jeg ikke å engasjere meg i, jeg blir bare irritert..

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg likte "L" best, spesielt synes jeg det var morsom å lese om jentenes periodiske system!!!

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...