snooops Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 Jeg har brukt å kjøpe på Hqhair, men det ser ut til at de ikke selger den lenger. Søren også.
IloveNY Skrevet 18. april 2008 #3 Skrevet 18. april 2008 http://www.strawberrynet.com/skincare.aspx...amp;BrandId=686
Carita Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har kjøpt meg det pressede på ebay og valgte fargen honey light. Er kjempefornøyd med det, til tross for at jeg har tørr hud. Eneste er at jeg lurer litt på om fargen golden medium kanskje er litt gulere? Jeg likte tonen, den var lik min på en måte, men skulle bare ønske den var litt gulere. Hva mener dere, er det honey tonene eller golden tonene som er gulest? Og er golden medium lysere eller mørkere enn honey light? Sorry den heftige meldingen, ble litt mye å forklare her;)
Lola83 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2008 Etter min mening, så er honey gul og golden medium brunere..og honey medium veldig brun? Bruker sistnevnte selv.. Men nå svarte du i feil tråd da..........
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2008 #6 Skrevet 3. juni 2008 Er det vanlig tannbleking? Hvordan gjør man det og over hvor mange dager? Noen som har prøvd dette og vet at det funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå