Søtpotita Skrevet 17. april 2008 #1 Skrevet 17. april 2008 Eg kjøpte meg ny Dell-maskin for omlag 2 veker sidan. Idag har maskina skrudd seg av to gongar etter at skjermen vart blå og det stod noko om error. Kvifor skjer dette?? Nokon som veit? Det skjer heilt plutseleg utan nokon forvarsel..
Kitsune Skrevet 17. april 2008 #2 Skrevet 17. april 2008 hehe, blå skjerm er kjent som den sikre død for maskiner. blå skjerm er fryktet..
Gjest Ingrid BN Skrevet 17. april 2008 #3 Skrevet 17. april 2008 Eg kjøpte meg ny Dell-maskin for omlag 2 veker sidan. Idag har maskina skrudd seg av to gongar etter at skjermen vart blå og det stod noko om error. Kvifor skjer dette?? Nokon som veit? Det skjer heilt plutseleg utan nokon forvarsel.. Ta kontakt med Dell Kundeservice omgående og forklar saken. Dette er mest sannsynlig feilproduksjon. Også kalt "Dead On Arrival" i teknofil-miljøet
Søtpotita Skrevet 17. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2008 Uff og uff! Kva er det som er gale?? Det er sjølve maskina og ikkje noko virusgreier?
Gjest Gjest Skrevet 17. april 2008 #5 Skrevet 17. april 2008 Vanskelig å si uten å vite hva det står i feilmeldingen. Ring Dell som Ingrid BN foreslår. De pleier handle fort hvis det er snakk om hardware som må ses på.
*Enigma* Skrevet 18. april 2008 #6 Skrevet 18. april 2008 Uff og uff! Kva er det som er gale?? Det er sjølve maskina og ikkje noko virusgreier? Høyst sannsynligvis hardware-feil ja. Som regel får du ikke blåskjerm av virus. Ring Dell. Som regel løses sånne ting ved å enten oppdatere drivere eller bytte ut hardware.
Kahlan Skrevet 18. april 2008 #7 Skrevet 18. april 2008 SÅnn har min maskin gjort også, har også Dell...og den har levd i snart to år, men ring Dell kundeservice for sikkerhetsskyld :0)
Alison Skrevet 18. april 2008 #8 Skrevet 18. april 2008 Jeg opplevde også samme problem med en ny PC (ikke fra Dell). Problemet ble løst da jeg oppdaterte driverne på skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå