Gjest Lora Skrevet 17. april 2008 #1 Del Skrevet 17. april 2008 Her i familien er vi veldig glad i fetaost. Som regel kald i salater osv. Men er det noen som har oppskrifter eller lignende der fetaosten er smeltet? Går det an til å smelte fetaost i det store og hele? Takknemmelig for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 17. april 2008 #2 Del Skrevet 17. april 2008 Du kan bruke fetaost i paier og i gratenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #3 Del Skrevet 18. april 2008 bakverk, omeletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petroline Skrevet 18. april 2008 #4 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg fikk servert ei nydelig kyllingform, med kyllingfilet, soltørket tomat, fetaost, løk og hvitløk. Det var fantastisk godt. Faktisk mye bedre enn det så ut i oppskriften.. http://www.matogdrikke.no/content/view/1848/10255/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momajoja Skrevet 18. april 2008 #5 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg synes også det er godt å smuldre fetaosten litt opp, og drysse det over pizzaen min.. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lora Skrevet 18. april 2008 #6 Del Skrevet 18. april 2008 Tusen takk skal dere ha!! Den kyllingformen ble herved satt på menyen for lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2008 #7 Del Skrevet 18. april 2008 Fetaost er godt å smuldre over rotgrønnsaker som ovnsstekes. Passer fint med krydder som timian, rosmarin, salvie etc. Slutter meg ellers til de andre tipsene her. Det er veldig godt i pai, omelett etc, f eks i kombinasjon med spinat og evt hvitløk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2008 #8 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg spøvde en gang at fetaosten var pakket inn i kyllinfillet. Det var to små filleter som var sydd sammen med fetaost og spinat inni, og ovnsbakt tomat på siden, kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Casey Skrevet 20. april 2008 #9 Del Skrevet 20. april 2008 Tinas pai smaker ganske bra. Den stekes i ovn. http://forum.kvinneguiden.no/lofiversion/i...hp/t197926.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå