Gjest Mzfire Skrevet 10. mai 2003 #1 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg syns ikke at jeg er så veldig erfaren. Jeg fikk min første ordentlige kjæreste da jeg var 18 år. Så gammel, hjelp Men det var for det jeg var veldig sjenert og jeg hadde null selvtillit før det. Men har du hatt mange kjærester? Når jeg tenker etter har jeg hatt 5 kjærester. Men kun ett som jeg kaller et alvorlig som har vart over lenger tid/år. Ellers har jeg hatt mange beundrere og beilere. Hatt litt uskyldig moro og flørting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. mai 2003 #2 Del Skrevet 10. mai 2003 Fikk min første seriøse kjæreste da jeg var 13 år. Etter det har det blitt 6 stykker jeg har vært sammen med i lengre eller kortere perioder. Men det er atskillig flere ONS, beilere og flørter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. mai 2003 #3 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 15-16 år. Var sammen med ham i ca 3 mnd og byttet ham ut med en flørt. Deretter var jeg singel i noen år. Hadde et litt lengre forhold da jeg var 19-20 og ble samboer med en fyr da jeg var 21 år. Så var jeg singel igjen til jeg møtte sambo et år senere. Så jeg har vel hatt 2 "kjærester", 2 samboer og 2-3 nesten-kjærester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 10. mai 2003 #4 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har hatt to samboere ( med han jeg er sammen med nå) og fire seriøse forhold. Så har jeg hatt mange små forhold, som ikke har vart lenge ( når jeg var yngre). Har hatt noen flørter og beilere også, og noen svært få ons, men det teller ikke.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #5 Del Skrevet 10. mai 2003 3 kjærester. Det er ikke inkludert Bjarne fra barnehagen Husker han ennå veldig godt, vi hang alltid sammen. Vi lekte mor og far, han var hjemmeværende husfar, mens jeg måtte jobbe. Og så leste vi en bok om hvordan man laget barn og øvde oss under teppet (for ordens skyld: med klærne på). Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 10. mai 2003 #6 Del Skrevet 10. mai 2003 Da jeg var femten til sytten - en. Fra jeg var sytten til atten - en. Fra jeg var nitten til 21 - en - samboer. Fra jeg var 24 til 33 - samboer. Fra jeg var 35 - 38 - han jeg er samboer med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 10. mai 2003 #7 Del Skrevet 10. mai 2003 Har hatt 5 kjærester inkludert kjæresten jeg har nå - var samboer og gift og skilt fra han ene (han er også talt med ) + noen flørter og slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 11. mai 2003 #8 Del Skrevet 11. mai 2003 * Toukersforhold da jeg var 15 (han regner jeg faktisk aldri med når jeg tenker over hvor mange kjærester jeg har hatt...) * "Seriøst" forhold fra jeg var 15 til 18 (var en periode forlovet) * Enmndsforhold da jeg var 18 * Tomndsforhold da jeg var 19 * Seriøst og samboende + forlovet med nåværende fra 19 til 23 = 5 kjærester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. mai 2003 #9 Del Skrevet 11. mai 2003 Vi ble sammen da jeg var 16, forlovet da jeg var 19, samboere da jeg var 22, og gifter oss i sommer, - jeg 23... = en kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. mai 2003 #10 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har vist hatt 5 faste kjærester når jeg regner etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. mai 2003 #11 Del Skrevet 11. mai 2003 Jo, jeg hadde en som jeg var "forlova" med *(dvs, han spurte om jeg ville gifte meg med ham, og det sa jeg at jeg skulle, men jeg avslutta forholdet et år senere, selv om han lovde å kjøpe firhjulstrekker) Jeg var 3-4 år på denne tiden. Han er forøvrig min fetter, et år yngre enn meg. Om vi ikke teller mde ham, så er nok tallet 2. Jeg fikk min første kjæreste da jeg var nesten 21 jeg, og holdt sammen med ham i ca et år. Avstandsforhold, forøvrig. bytta ut ham med en ny da jeg var knapt 22. 6 måneder senere flytta jeg sammen med ham, og om en måneds tid kan vi nå feire at vi har vært sammen i to år. Så, jeg har en eks og en samboer. Lite erfaren, ja. Ingen korte forhold, ingen ons, ingen annen erfaring enn disse to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. mai 2003 #12 Del Skrevet 11. mai 2003 Har hatt to kjærester. Det vil si, den ene har jeg heldigvis enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 11. mai 2003 #13 Del Skrevet 11. mai 2003 vinga: jeg og du satser på at "alle gode ting er tre" ikke stemmer i denne sammenheng? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. mai 2003 #14 Del Skrevet 11. mai 2003 HE HE... Jepps. I certainly do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. mai 2003 #15 Del Skrevet 11. mai 2003 Ble sammen med kjæresten min da jeg var 16, og hadde til da ikke hatt kjæreste. Nå er jeg 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jusy me Skrevet 11. mai 2003 #16 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har hatt to kjærester(er enda sammen med den ene). Vært samboer med begge(fortsatt samboer med den ene). Han første var jeg sammen med i litt over ett år. Han jeg er med nu har jeg vært sammen med i nesten ett år. Har hatt noen sånne "nesten" forhold.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 11. mai 2003 #17 Del Skrevet 11. mai 2003 3 forhold har jeg hatt, og jeg satser stort på at alle gode ting er tre, for jeg er på langt nær ferdig med sistemann enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 11. mai 2003 #18 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har hatt to ordentlige kjærester, altså forhold som har vart over lengre tid. Han første ble jeg sammen med da jeg var 14, og det varte til jeg var ca 16. Så ble jeg i lag med mannen min. Vi har vært i lag fra jeg var 16. Har hatt flere kjærester også, men det er bare sånne ukes- og månedsforhold. Gidder ikke regne de med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 11. mai 2003 #19 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg hadde 7 kjærester før jeg fylte 20, etter det gikk det lang tid med mye fest og morro som singel. Etter fylte 26 har jeg hatt to kjærester. Men min nåværende kjæreste er den eneste jeg har bodd sammen med. Han er også den jeg har vært lengs sammen med av alle kjærestene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 11. mai 2003 #20 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 16 år. Har hatt 3 (4) forhold, talt med han jeg er samboer og forlovet med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå