Gå til innhold

Hotell uten ansatte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrissy82
Skrevet

Jeg jobber selv på hotel og jeg tror ikke dette er noen god idè. Folk liker å bli tatt imot på en vennlig måte når de kommer inn på et hotel og liker den kontakten med dem som jobber på et hotel. Samme hvilken avdeling. Jeg tror ikke dette vil fungere.

Skrevet
Jeg jobber selv på hotel og jeg tror ikke dette er noen god idè. Folk liker å bli tatt imot på en vennlig måte når de kommer inn på et hotel og liker den kontakten med dem som jobber på et hotel. Samme hvilken avdeling. Jeg tror ikke dette vil fungere.

Ikke overraskende at en som jobber på hotell mener det ;)

I noen tilfeller har du sikkert rett, mens for andre vil dette tilbudet være supert. Jeg ville absolutt valgt dette om beliggenhet og pris var gunstig. Kontakt med hotellpersonale betyr ingen ting for meg :)

Skrevet

Jeg er lite opptatt av standard, men mer opptatt av beliggenhet og pris når vi reiser. Vi oppholder oss uansett ikke mye på hotellet, så jeg hadde gjerne overnattet der om det passet seg slik.

Skrevet

Det finnes vel et slikt hotell i Kristiansand allerede?

Skrevet

Jeg bryr meg ikke om å møte ansatte, men jeg vil ikke re opp sengen selv.

Gjest Phoenix
Skrevet

Høres veldig greit ut å slippe å møte de ansatte (av en eller annen avsindig grunn synes jeg det er forferdelig ubehagelig å møte stuepikene i gangen), men jeg elsker å kunne slenge håndklær på gulvet og få nye hengt opp, samt å få nyoppredd seng. Greit å betale for komforten

Skrevet
Jeg bryr meg ikke om å møte ansatte, men jeg vil ikke re opp sengen selv.

Men du klarer det hjemme, eller? ;)

Klart folk har helt ulike krav og ønsker for et hotellopphold, for noen vil det være utenkelig å bo på et billighotell i det hele tatt, mens andre vil ha det rimeligst mulig og bryr seg mindre om komfort. Bodde på brakkehotell i Kristiansand der man fikk utdelt sengetøy ved ankomst. På rommene sto det oppslag om at når man reiste måtte man legge sengetøyet på gulvet "i en haug". Hengte meg bare opp i den formuleringen, og tok ikke sjansen på å brette det pent sammen. Siden det skulle være "haug" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...