Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #21 Del Skrevet 12. mai 2003 Othello er et viktig spill! Spiller det til stadighet over nettet, og brettspillet er bare enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 12. mai 2003 #22 Del Skrevet 12. mai 2003 Slagere her i huset er Monopol (da Disney-monopol), Risk (spesielt LotR-risk), TP (som jeg synes minner om Geni, men mye bedre) og Settlers. Ellers er jo også Backgammon kjekt, og jeg har alltid hatt lyst itll å prøve Passport. Ellers er også Bergenspillet en slager her i huset siden min mann er bergenser. Bergenspillet synes jeg er en blanding av monopol og milionær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 12. mai 2003 #23 Del Skrevet 12. mai 2003 TP, Geni, Risk (LotR), Sofies verden. Spiller oxo masse kort med barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 12. mai 2003 #24 Del Skrevet 12. mai 2003 Kokkelimonke er kjempefestlig. Spesielt med et glass vin "attåt". Se ellers tidligere tråd om emnet her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 12. mai 2003 #25 Del Skrevet 12. mai 2003 Anbefaler igjen www.yourmove.no, en norsk brettspillside som er billigere enn andre steder. Dessuten er de raske. Dog har de langt ifra så mange spill som på spillskrinet eller brettspill.no. Favoritter: Settlers (byer og riddere-versjonen), Trans America (en kjempeslager i vårt hjem, tar bare en halv time) Backgammon Passport (bare en gang innimellom, på linje med TP, tar litt for lang tid). Bruker minst en kveld i uken på brettspill, kjempesosialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluppa Skrevet 12. mai 2003 #26 Del Skrevet 12. mai 2003 Jeg er en av de som ikke liker så godt spørrespill,så jeg kan annbefale kokeli monke(kjempe morro) og brain Storm(uhøytidlig spørre spill)... Kjempe moro... Snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 12. mai 2003 #27 Del Skrevet 12. mai 2003 - Tp - Kokelimonke - Fantasi - Vil du bli millionær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2003 #28 Del Skrevet 12. mai 2003 Når vi er to er Scrabble, backgammon og mastermind sikre vinnere. Når vi er flere er Risk, Tp, Brainstorm, kokkilimonke alltid en hit. Og til vorspiel er pictionary og fantasi (med miming) helt konge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 12. mai 2003 #29 Del Skrevet 12. mai 2003 Kokkelimonke og Alias er mine favoritter, blir alltid masse latter og morro ut av dem! RISK er også bra, og Lønningsdag. Så er det koselig å ta fram ludo en gang i blandt, og kinasjakk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 13. mai 2003 #30 Del Skrevet 13. mai 2003 Det aller morsomste brettspillet jeg vet om er JUNTA! I Junta spiller man ministere i en liten bananrepublikk, og poenget er å kapre så mye penger man bare kan, prøve å bli president, og snikmyrde den som er president eller innenriksminister, for å oppnå stilling og penger. Selvfølgelig skrekkelig politisk ukorrekt, men det er en del rollespill involvert, og er utrolig festlig med de rette folka. Ellers er backgammon en slager, liker også Trivial Pursuit. Hvis noen vil spille spørrespill med seg selv på pc'en, kan dette spillet anbefales: Hjernespinn. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Viplash Skrevet 14. mai 2003 #31 Del Skrevet 14. mai 2003 Mallarky er en bra variant av kokkelimonke. Her må du finne på svaret på sparket uten mye tid til å tenke deg om. Ellers må du bare prøve Settlers! Jeg har nå bygd det ut med alle mulige tillegsgreier som er, og går ikke lei. Kjæresten min og søstra hennes lo godt av oss gutta som kunne spille et så tåpelig spill. Men så tvang vi dem til å prøve, og da var de hekta. Viplash! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. mai 2003 #32 Del Skrevet 14. mai 2003 her ble det en liten feil. se innlegg under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 14. mai 2003 #33 Del Skrevet 14. mai 2003 Vi har utrolig masse spill: Settlers ("Påbygningssett", "Sjøfarer", "Byer og Riddere" og "Historiske Scenarier 1") Fantasi Gull Geni Kokkelimonke Jeopardy Vil du bli millonær? Liedetector Alphabet Malarky Spillmagasin Norge Rundt Sånn kan det låte Civilization Ringenes Herre - Jakten Diplomacy Carcassone + masse fler. Vi har ofte spillkvelder og synes det er kjempekoselig. "Kokkelimonke" er en av mine favoritter. Syngespillet "Sånn kan det låte" er også veldig morsomt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå